Zobacz najpopularniejsze porady

Kontakt z kurierem DPD

Popularny kurier DPD to chętnie wybierana firma z branży przewoźników. Przede wszystkim gwarantuje szybkie dostawy, atrakcyjne ceny oraz obsługę na najwyższym poziomie. Dzięki wykorzystaniu technologii, aby wysłać paczkę, nie trzeba nawet wychodzić z domu. Wystarczy wypełnić formularz online, opłacić usługę i wydrukować list przewozowy. Z podobnych rozwiązań można również skorzystać, jeśli chcesz skontaktować się z DPD. Jest to nieskomplikowane wyjście, a specjaliści mogą pomóc w rozwiązaniu różnych problemów związanych z przesyłką oraz odpowiedzą na pytania. Najczęściej przez kontakt DPD drogą elektroniczną można się dowiedzieć, jak zamówić kuriera. Na stronie przewoźnika można również śledzić drogę przesyłki do odbiorcy. To także idealnie miejsce, by złożyć reklamację lub też by zamówić bezpłatne materiały do pakowania paczek. Poprzez kontakt DPD można także ocenić pracę kuriera. W module śledzenia paczek DPD jest opcja wygenerowania numeru telefonu do konkretnego kierowcy, który dostarcza nam przesyłkę. W ten sposób można się umówić na przykład na przyjazd o wyznaczonej godzinie lub też pod wskazane miejsce, o ile nie koliduje to z innymi zadaniami doręczyciela. Jeśli nie ma nas w domu, można przekierować przesyłkę do wybranego Punktu Pickup DPD i odebrać ją w dogodnym czasie osobiście. Klienci chętnie dzwonią również do konkretnych oddziałów. Telefonicznie można również skorzystać z oferty infolinii DPD +48 22 577 55 55 lub 801 400 373. W ten sposób po podaniu numeru przewozowego można zlokalizować paczkę, a także zgłosić reklamację. Dział Obsługi Klienta DPD pomaga również przy różnego rodzaju problemach z nadaniem czy zapakowaniem paczki. Infolinia DPD jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-19.00 oraz w soboty w godzinach 8.00-14.00.

 

Zobacz też Cennik kuriera DPD

znajdź najtańszego kuriera dzięki porównywarce cen przesyłek kurierskich