Zobacz najpopularniejsze porady

Kontakt z kurierem Fedex

Nowoczesny kurier FedEx to jeden z najpopularniejszych przewoźników w Polsce, a charakterystyczne logo staje się gwarancją rzetelnie realizowanych usług. Są one dostosowywane do potrzeb klientów, a stałe inwestycje w rozwój technologii i infrastruktury sprawiają, że paczki i palety nadawane przez firmy oraz przez klientów indywidualnych docierają do odbiorców w jak najkrótszym terminie. Marka FedEx kontakt z klientami stawia również na ważnym miejscu. W największych miastach kraju znajdziemy biura, w których można porozmawiać bezpośrednio z konsultantami. Poza tym zarówno z kontaktu z FedEx poprzez stronę internetową czy też infolinię korzystamy wtedy, gdy chcemy śledzić przesyłkę, umówić się z przewoźnikiem na konkretną godzinę dostawy lub odbioru paczki, a także by złożyć reklamację. Dzięki nowoczesnej technologii nie musimy nawet wychodzić z domu, a większość czynności związanych z kontaktem z FedEx realizujemy przez internet po wpisaniu w odpowiednim miejscu formularza numeru przewozowego. W tym miejscu dowiemy się na przykład, gdzie aktualnie znajduje się nasza przesyłka. Popularnością cieszy się również infolinia FedEx 801-002-800, telefonów komórkowych: +48 22-211-80-00. To miejsce, w którym otrzymamy niezbędne informacje także w zakresie pakowania przesyłki, listy towarów zabronionych w transporcie czy też opcji dodatkowych. Infolinia FedEx pracuje w godzinach 8.00-18.00 od poniedziałku do piątku.

 

znajdź najtańszego kuriera dzięki porównywarce cen przesyłek kurierskich