Zobacz najpopularniejsze porady

Kontakt z kurierem GLS

Liderem w branży przewoźników niewątpliwie jest kurier GLS. To synonim najwyższej jakości oraz rzetelności realizowanych usług dla klientów indywidualnych i firm. Funkcjonalne narzędzia pozwalają nadawać przesyłki online oraz zarządzać transportem na każdym jego etapie. Poza tym kurier GLS klientom udostępnia również bazę punktów ParcelShop, gdzie można nadawać i odbierać przesyłki bez konieczności czekania na przyjazd przewoźnika. Nowoczesne rozwiązania sprawiają, że usługi dostosowane są do potrzeb współczesnych ludzi. Także kontakt GLS stawia na pierwszym miejscu i szybko oraz wygodnie można uzyskać informacje na temat różnych usług a także konkretnej przesyłki.

Najczęściej korzystamy z formularzy online oraz infolinii GLS. Na stronie internetowej natomiast znaleźć można szereg ważnych informacji na temat dostaw, sposobów pakowania czy też listy towarów zabronionych w transporcie. Najczęściej klienci wykorzystują moduł śledzenia przesyłki GLS, z którego po wpisaniu numeru przewozowego można się dowiedzieć, gdzie dokładnie znajduje się paczka i jaki będzie przewidywany termin jej doręczenia do odbiorcy. Numer Track ID znajdziemy na awizo i będzie nam potrzebny także podczas rozmowy przez telefon z GLS +48 46 814 82 20 na temat konkretnego zlecenia. Online lub przez specjalną aplikację internetową można również wskazać najbliższy punkt ParcelShop, do którego możemy przekierować przesyłkę, a także tą droga można złożyć reklamację. W ten sposób otrzymamy również ogólne porady na temat wysyłania towarów. Infolinia GLS działa od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 19.00 oraz w sobotę w godzinach od 07.00 do 15.00. Jak widać, przewoźnik stawia na profesjonalne usługi dostosowane do potrzeb klientów.


znajdź najtańszego kuriera dzięki porównywarce cen przesyłek kurierskich