Zobacz najpopularniejsze porady

Kontakt z kurierem Schenker

Popularny kurier Schenker to jedno z najprężniej działających przedsiębiorstw logistycznych. Przede wszystkim dysponuje doskonale przygotowaną siecią transportową oraz miejscami przeładunkowymi w strategicznych miejscach świata. Firma dostarcza małe przesyłki i duże ładunki zarówno dla odbiorców indywidualnych, jak i dla przedsiębiorstw. Schenker stawia przede wszystkim na szybkość i rzetelność realizowanych usług, a szeroka paleta opcji dodatkowych pozwala również dopasować usługi do swoich potrzeb. Marka wykorzystuje nowoczesne technologie w zakresie zarządzania transportem, jak i obsługi klienta, a moduł śledzenia przesyłki jest najczęściej wykorzystywany przez nadawców i odbiorców. Schenker kontakt z klientem traktuje priorytetowo i dlatego właśnie wykorzystuje różne drogi, które są wygodne dla firm i osób prywatnych. To buduje zaufanie na każdym kroku. Z kurierem Schenker skontaktować się można poprzez dedykowaną infolinię. Numer do centrali w Warszawie to 22 532 11 00. Poza tym mamy również możliwość skontaktowania się z oddziałami Schenker. To podstawowe narzędzie wykorzystywane w procesie reklamacji oraz raportowania. Poza tym do dyspozycji klientów są funkcjonalne aplikacje i intuicyjna strona internetowa Schenker. Na niej znaleźć można formularz kontaktowy, który pozwala uzyskać odpowiedzi na jakiekolwiek pytania związane z przesyłką, a także pomoże przy problemach związanych z doręczeniem. Poza tym Dział Obsługi Klienta Schenker doradzi również, jak poprawnie zapakować paczkę oraz jak ją wycenić. Niezwykle ważne będą również informacje o tym, jakie rzeczy są zabronione w transporcie krajowym i światowym. Wspomniany wyżej moduł śledzenia przesyłek Schenker poinformuje nas również o tym, że przesyłka została odebrana przez odbiorcę.


znajdź najtańszego kuriera dzięki porównywarce cen przesyłek kurierskich