Filtry aktualności

GLS uruchamia usługę międzynarodowego zwrotu towarów

GLS uruchamia usługę międzynarodowego zwrotu towarów

Amsterdam, 20 czerwca 2017. Usługa firmy kurierskiej GLS ShopReturnService jest teraz dostępna dla przesyłek międzynarodowych w siedmiu krajach. W rezultacie produkty zakupione w zagranicznych sklepach internetowych mogą zostać zwrócone w szybki i bardzo wygodny sposób. 

Usługa ShopReturnService znajdująca się w ofercie GLS łączy Austrię, Belgię, Danię, Niemcy, Irlandię, Luksemburg i Polskę. Klienci zagranicznych sklepów internetowych mogą zwrócić towary w punktach ParcelShop GLS – bez ponoszenia dodatkowych kosztów, a GLS przetransportuje je z powrotem do Nadawcy.

Międzynarodowy handel online stale się rozwija, więc zapewnienie Odbiorcom możliwości zwrotu jest koniecznością wyjaśnia Rico Back, CEO Grupy GLS. Nasza międzynarodowa usługa ShopReturnService pomaga Nadawcom zwiększyć satysfakcję oraz lojalność ich zagranicznych klientów, a co za tym idzie korzystnie wpływa na rozwój ich biznesu.

 

Praktyczne rozwiązanie dla sklepów internetowych

Jeśli sprzedawca chce zaoferować taką usługę swoim konsumentom, wystarczy, że dołączy do paczki etykietę zwrotu, wyśle ją jako plik PDF lub jako link do pobrania w mailu.

ShopReturnService jest dostępna zarówno dla paczek krajowych, jak i międzynarodowych do wymienionych wyżej państw. GLS planuje wprowadzenie tej usługi na kolejne rynki europejskie.

 

Grupa GLS

GLS, General Logistics Systems BV (z siedzibą w Amsterdamie), zapewnia wysokiej jakości, niezawodne usługi przewozu paczek dla ponad 240 000 Klientów, uzupełnione o usługi logistyczne i ekspresowe. "Europejski lider jakości w logistyce paczek" – tak brzmi myśl przewodnia GLS, a idea zrównoważonego rozwoju jest jedną z podstawowych wartości firmy. Za pośrednictwem własnych spółek krajowych i przedsiębiorstw partnerskich, Grupa GLS zbudowała rozległą sieć połączeń pozwalającą na doręczanie paczek do Klientów w 41 krajach Europy i 7 stanach USA. Ponadto, dzięki umowom partnerskim, GLS dysponuje także połączeniami globalnymi. Infrastruktura GLS to 62 centralne sortownie oraz ponad 1 000 oddziałów. Dzięki kompleksowej sieci połączeń drogowych GLS jest jednym z wiodących dostawców usług kurierskich i ekspresowych w Europie. Ponad 17 000 pracowników obsługuje 508 milionów paczek rocznie. Każdego dnia rusza w trasę około 26 000 samochodów GLS. W roku obrotowym 2016/17 GLS uzyskał przychody w wysokości 2,5 mld euro.