Filtry aktualności

Nowa odsłona serwisu www.siodemka.com

Nowa odsłona serwisu www.siodemka.com

 

Nasza firma nieustannie pracuje nad tym, aby stać się najbardziej przyjazną Klientom firmą kurierską na polskim rynku. Nowy serwis internetowy to oferta jeszcze wygodniejszych rozwiązań w zakresie dostępu do naszych usług. Wprowadzone zmiany wynikają z głębokiego zrozumienia potrzeb Klientów, dla których dostęp do informacji oraz przyjazność użytkowania odgrywa kluczową rolę. Na znaczeniu przybiera również szybkość działania i optymalizacja procesu obsługi Klientów.

 

  Nowy serwis zapewni Klientom Siódemki jeszcze większy komfort w dokonywaniu podstawowych czynności związanych z realizacją usług kurierskich, do których należy wypełnienie listu przewozowego, zamówienie kuriera, śledzenie statusu doręczenia przesyłki, odszukanie najbliższej lokalizacji oddziału firmy oraz sprawdzenie trasy dojazdu do niego.

 

  Poza usprawnieniem procesu wysyłkowego realizowanego przez użytkowników on-line, innowacyjne narzędzia mają służyć wsparciu komunikacji z klientem, tak by w jeszcze większym stopniu mogła być ona prowadzona za pomocą narzędzi internetowych. Do jednych z najważniejszych zmian należy zaliczyć nowy moduł trackingu przesyłek, który ma nową oprawę graficzną, zapewniającą większą czytelność. Po otrzymaniu wyniku wyszukiwania użytkownik może bezpłatnie przesłać status do odbiorcy za pośrednictwem wiadomości e-mail. 

 

 Ponadto klienci Siódemki przy wykorzystaniu modułu Centrum Obsługi Klienta zawierającego nowe formularze kontaktowe będą mogli sprawnie nawiązać kontakt z pracownikiem firmy, który bezpośrednio zajmie się przedstawioną sprawą. W nowym serwisie dostępna jest również wtyczka Facebook, na którym we wrześniu został uruchomiony profil firmy a także dostęp do specjalnej aplikacji Biuro Obsługi Klienta, dedykowanej użytkownikom tego najpopularniejszego obecnie portalu społecznościowego. 


"Nowy serwis internetowy Siódemki zmienił charakter z korporacyjnego na usługowo-narzędziowy. Postawiliśmy przede wszystkim na wygodę użytkowania i szybki dostęp do konkretnych narzędzi oraz rozwinięcie funkcjonalności serwisu związanych z segmentacją oferty i indywidualizacją obsługi. Ma to swój wyraz w strukturze serwisu i sposobie prezentowania informacji na stronie www.siodemka.com" – mówi Magdalena Dwulit, PR Manager Siódemka SA.

 

  Dodatkowo, aby ułatwić klientom zapoznanie się z bogatą ofertą rozwiązań i dokonanie najbardziej korzystnego dla nich wyboru, Siódemka przygotowała szereg narzędzi, dzięki którym będzie można zapoznać się ze szczegółowym opisem wszystkich funkcji, a także odnaleźć informacje o sposobie ich działania, przykładowych zastosowaniach czy uzyskaniu dostępu do wybranych aplikacji. 


  W serwisie znajdzie się wiele multimedialnych prezentacji produktowych, co w połączeniu z modułem FAQ ma tworzyć swoisty przewodnik na temat oferowanych przez Siódemkę  usług i rozwiązań. Firma usprawniła również formularz „Zostań naszym Klientem”, który został przeprojektowany tak, by w ostatnim kroku proponować optymalny wariant współpracy z firmą. Dzięki temu, użytkownicy w prosty sposób będą mogli wybrać dla siebie najkorzystniejszy wariant współpracy w ramach rozbudowanej oferty.


Nowe funkcjonalności platformy internetowej Siódemki umożliwią:

  • Usprawnienie procesu obsługi przesyłek dla użytkowników aplikacji WebMobile7 oraz wszystkich użytkowników, którzy za pomocą strony www śledzą swoją przesyłkę.
  • Usprawnienie komunikacji z Klientem – dzięki rozbudowanym, szczegółowym formularzom kontaktowym oraz rotatorowi kreacji flashowych obecnych na stronie głównej serwisu.
  • Prezentacja zróżnicowanej oferty usługowej firmy (Formularz Zostań naszym Klientem prezentujący w ostatnim kroku optymalny wariant współpracy z firmą).
  • Szczegółowe informacje na temat oferowanych przez Siódemkę produktów i procesów – dzięki modułowi FAQ oraz multimedialnym prezentacjom produktowym.
  • Wtyczka do serwisu społecznościowego Facebook.

Żródło: www.siodemka.com