Sieć sklepów Media Expert to jedna z najchętniej wybieranych przez klientów marek, które oferują sprzęt RTV oraz AGD i szereg różnorodnych akcesoriów. Zakupy można robić zarówno w gęsto rozlokowanych punktach stacjonarnych, jak i w internecie. Poza rozbudowaną ofertą Media Expert zachęca również atrakcyjnymi cenami oraz licznymi pakietami promocyjnymi. Bez problemu również oddamy towar do sklepu, jeśli z jakichkolwiek przyczyn nie spełnia naszych oczekiwań.
W terminie do 14 dni od daty doręczenia przesyłki klient ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość w Media Expert. Wynika to z obowiązujących przepisów i konsument nie musi nawet podawać przyczyny takiej decyzji, a także nie ponosi kosztów poza tymi określonymi w Ustawie z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827). W tym katalogu będzie na przykład bezpośredni koszt zwrotu.
Poza tym odstąpić od takiej umowy nie może konsument, który dokonał zakupu na fakturę do prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej. Z takich zwrotów w Media Expert nie skorzystają również spółki i instytucje oraz szereg innych firm.
By odstąpić od umowy zakupu w Media Expert, należy przygotować formularz zwrotu i dostarczyć go do sklepu. Oświadczenie w wersji do wydrukowania można znaleźć na stronie internetowej. Wypełniony i podpisany formularz należy dołączyć do przesyłki ze zwrotem Media Expert.
Można również oświadczenie wysłać mailem na adres: [email protected]. Inną alternatywą jest formularz online Media Expert dostępny na stronie.
Niezależnie od wybranej metody oświadczenie jest niezbędnym elementem zwrotu w Media Expert. Przesyłkę należy zapakować z najwyższą starannością, by zawartość nie została uszkodzona na żadnym etapie transportu. Paczkę można wysłać za pośrednictwem poczty lub tanim kurierem. Atrakcyjne propozycje znajdziesz, dokonując wyceny na naszej stronie internetowej.
Zapakowaną przesyłkę ze zwrotem Media Expert należy wysłać na adres:
MAGAZYN REKLAMACJI CDŁ5
Ul. JĘDRZEJOWSKA 43 b,
93-636 ŁÓDŹ
W przypadku problemów ze sprzętem lub jakichkolwiek wad czy usterek można produkt reklamować w Media Expert. Sklep udostępnia klientom trzy procedury:
Możemy odesłać produkt z opisem usterki bezpośrednio do producenta. Dzięki temu nie korzystamy z usług pośredników;
Dostarczamy towary do dowolnego sklepu stacjonarnego Media Expert. Następnie zostaje on przesłany do serwisu
Wysyłamy produkty do magazynu sklepu internetowego. Następnie jest on wysłany do serwisu.
Oczywiście każdy z tych sposobów wpływa przede wszystkim na czas realizcji reklamacji w Media Expert.
Jeśli wysłaliśmy przesyłkę ze zwrotem Media Expert lub oddaliśmy produkt w sklepie stacjonarnym, musimy czekać na informację od sprzedawcy. Najczęściej w najkrótszym możliwym czasie otrzymujemy zwrot środków. Status reklamacji Media Expert możemy śledzić natomiast na stronie sklepu w dedykowanym module.