Kurier DPD korzysta z nowoczesnych rozwiązań związanych zarówno z zamówieniem usługi, jak i śledzeniem drogi paczki do odbiorcy. Funkcjonalny formularz online pozwala dopasować ofertę do swoich potrzeb. Sprawnie działa również kontakt DPD oparty o te źródła, które klienci najchętniej wykorzystują. Przede wszystkim specjaliści firmy pomagają rozwiązywać problemy, odpowiadają na pytania dotyczące poprawnego zapakowania paczki lub listy towarów zakazanych. Także tam można się zgłosić z procedurą reklamacyjną czy też zamówieniem ponownego przyjazdu kuriera z paczką.
To najchętniej wybierana opcja przez internautów. W szeregu poradników można znaleźć wszystkie interesujące informacje. Poza tym drogą elektroniczną DPD udziela wskazówek, jak zamówić kuriera.
Moduł śledzenia przesyłek DPD umożliwia wygenerowanie numeru telefonu do konkretnego kuriera, który obsługuje nasze zlecenie. Dzięki temu można umówić się z nim na odpowiednią godzinę lub też zmienić miejsce doręczenia oczywiście w obsługiwanej strefie. Poza tym można również przekierować paczkę do wybranego Punktu Pickup DPD.
Klienci kontakt telefoniczny z DPD cenią za możliwość bezpośredniej rozmowy z konsultantami. Działają konkretne oddziały rozlokowane po całej Polsce. Infolinia DPD +48 22 577 55 55 lub 801 400 373 jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-19.00 oraz w soboty w godzinach 8.00-14.00. Telefonicznie DPD pomaga rozwiązać różnego rodzaju problemy z doręczeniem czy wysłaniem przesyłki oraz przeprowadza procedurę reklamacyjną.
Zobacz też:
- Logo kuriera DPD do pobrania