DPD opinie wśród klientów indywidualnych i biznesowych ma bardzo pozytywne. Doceniają oni dynamiczny rozwój marki i inwestycje w nowoczesne technologie oraz sieć logistyczną. Poza tym na opinie o kurierze DPD wpływają również wysokie standardy obsługi i kultura osobista pracowników. Codziennie dostarczają oni około 110 mln paczek klientom na całym świecie. W Polce kurierzy pracują w 60 oddziałach firmy, a marka niezmiennie jest wymieniana w czołówce kurierów godnych zaufania.
DPD pozycje lidera na rynku utrzymuje od kilku lat. Przede wszystkim na tak dobre wyniki w rankingach wpływ ma ilość codziennie dostarczanych przez przewoźnika przesyłek, jaki i profesjonalna obsługa na wszystkich poziomach realizacji zlecenia. Oczywiście najważniejszy z punktu widzenia klienta będzie bezpośredni kontakt osobisty z kierowcą i to właśnie samo doręczenie najmocniej wpływa na opinie o DPD. Dlatego właśnie firma stale inwestuje w szkolenia pracowników wszystkich szczebli. To oni codziennie swoją pracowitością oraz kompetencjami rozwiązują różnego rodzaju problemy i sprawiają, że paczki są dostarczane szybko, rzetelnie i ze szczególną dbałością o ich stan. Dlatego zarówno opinie pracowników o DPD, jak i klientów zyskują bardzo wysoki wskaźnik. Dzięki temu coraz więcej osób i firm decyduje się na to, by rozpocząć współpracę w tym przewoźnikiem.
Klienci indywidualni i przedsiębiorcy w opiniach o DPD podkreślają elastyczne podejście do klienta, atrakcyjne ceny oraz szybką i terminową realizację zleceń. W serwisie opiniuj.pl klienci wystawili ponad 2000 ocen DPD ze średnią 1,43. Przede wszystkim doceniają oni rozbudowaną ofertę przewoźnika oraz niskie stawki.
Źródło opiniuj.pl
DPD opinie pracowników przede wszystkim zbiera na portalu gowork.pl oraz na branżowych forach. Cenią atrakcyjną i dynamiczną pracę, ciekawą atmosferę oraz pakiety szkoleń. Kurier DPD opinie o pracy także w dziale rozmów kwalifikacyjnych ma bardzo rozbudowane.
Źródło gowork.pl
Na opineo.pl można zapoznać się z pozytywnymi opiniami o DPD. W tym serwisie ponad 220 tysięcy klientów już wystawiło ocenę przewoźnikowi. Uzyskał on średnią 4, 7, a klienci najwyżej doceniają dbałość o paczki oraz funkcjonalny moduł śledzenia przesyłki.
Źródło opineo.pl
Na ceneo.pl 97% klientów poleca usługi DPD. To ponad 180 tysięcy zadowolonych odbiorców i nadawców, którzy ocenili przewoźnika na 4,8. W efekcie to jeden z chętniej wybieranych kurierów na rynku.
Źródło ceneo.pl