Zobacz najpopularniejsze porady

Integracja UPS ze sklepem internetowym

Integracja UPS ze sklepem internetowym

Dla klientów sklepów internetowych integracja UPS WooCommerce znacząco ułatwia robienie zakupów, płatności oraz wybór sposobu doręczenia. W efekcie, choć sam mechanizm nie jest przecież widoczny w panelu sprzedaży, to jego funkcjonalność wpływa na to, czy skorzystamy z danej strony. Dlatego właśnie szczególnie małe i średnie firmy bazują na sprawdzonych rozwiązaniach. Dzięki elastycznej wysyłce można zwiększyć skuteczność oraz konwersję w sklepie internetowym.

Sklep a integracja UPS

Dzięki WooCommerce integracja z kurierami jest zdecydowanie prostsza. To najbardziej konfigurowalna i elastyczna platforma e-commerce, która jest niezastąpiona przy prowadzeniu firmy oraz sklepu internetowego. Dostępne narzędzia pozwalają zoptymalizować codzienną pracę oraz dają dostęp do szeregu przydatnych funkcji, które można dopasować do indywidualnych potrzeb. Kupujący oczekują obecnie, że będą mieć do wyboru kilka różnych metod wysyłki – kurier UPS, odbiór w punkcie czy też Poczta Polska. Dzięki interakcjom te wszystkie przesyłki można nadawać z poziomu panelu sklepu WooCommerce. A to, jak wskazują statystyki, motywuje klientów do tego, by korzystali z zakupów w sieci.

Jak przebiega integracja UPS z WooCommerce?

WooCommerce jest darmową wtyczką WordPress typu Open Source. Jest przeznaczona do wykorzystania przez prowadzących handel elektroniczny zarówno fizycznych, jak i cyfrowych towarów. Dla e-sklepów integracja UPS jest więc dużym ułatwieniem z poziomu klientów i pracowników. Spośród różnych funkcji mogą się oni zdecydować na:

  • odbiór w punkcie dostępu UPS Access Point™; 
  • ustawienie cennika przesyłek;
  • tworzenie etykiety zamówienia;
  • przetwarzanie wielu zamówień na raz w jednym miejscu;
  • szacowanie dokładnego czasu doręczenia już na etapie płatności za zakupy;
  • kontakt z klientami oraz dostęp do panelu śledzenia przesyłki w czasie rzeczywistym.

Zalety UPS e-commerce?

Praktyka pokazuje, że klienci coraz bardziej zwracają uwagę na dostępne w sklepie internetowym funkcje. Ograniczenie się do jednego przewoźnika lub też jednej metody może spowodować, że kupujący zrezygnuje z transakcji. I dlatego w sklepie internetowym integracja WooCommerce staje się koniecznością oraz gwarancją przetrwania na niełatwym rynku. Wiele firm z branży sięga także po wtyczkę Flexible Shipping, która pozwala zarządzać przesyłkami w sposób zaawansowany.

Od kilku lat handel przenosi się do sieci. Są marki, które funkcjonują tylko wirtualnie, a dla sklepów stacjonarnych wariant internetowy jest doskonałym pomysłem na uzupełnienie oferty. Z pewnością ten trend wynika ze zmian przyzwyczajeń zakupowych Polaków, a z drugiej strony pandemia, zakaz handlu w niedziele czy rozwój sektora kurierskiego znacznie przyspieszyły ten trend. Obecnie w internecie można kupić niemalże wszystko, a konkurencja sprawia, że klienci poszukują rozmaite strony, by znaleźć produkty tańsze, które dotrą do nich szybciej lub też otrzymać coś w gratisie. Z drugiej strony sklepy dokładają starań, by przyciągnąć jak najwięcej kupujących i ułatwić im sprawne oraz bezproblemowe zakupy. Poza tym warto postawić także na takie rozwiązania, które automatyzują pracę, a tym samym sprawią, że wysyłka paczek będzie przebiegać bezproblemowo. Dla kuriera UPS e-commerce jest niezwykle istotną branżą i dostosowanie się do jej wymagań pozwala szybko dostarczać przesyłki prosto do odbiorców. Nic więc dziwnego, że z długiej listy przewoźników· klienci chętnie wybierają charakterystyczne logo, które jest synonimem doskonałej jakości świadczonych usług.

Popularna wtyczka WooCommerce

Z najpopularniejszej wtyczki WooCommerce najczęściej korzystają sklepy bazujące na systemie CMS WordPress. Oczywiście to narzędzie można również zainstalować na innych platformach, co znacznie ułatwia zarządzanie produktami, zamówieniami oraz stanami magazynowymi. Bez problemu da się także skonfigurować koszty wysyłki oraz jej typy, ustawić metody płatności oraz uzupełnić ofertę o opisy artykułów oraz kategorii, galerię zdjęć oraz pakiety specjalne, by przyciągnąć jak najwięcej klientów.

Integracja WooCommerce z kurierem UPS przyspiesza nadawanie przesyłek. Wyróżnia się następującymi funkcjami:

  • automatyczne wyliczanie kosztów przesyłki;
  • elastyczność cen;
  • wyświetlanie tylko dostępnych usług;
  • możliwość wyboru usług przez dla klientów;
  • ubezpieczenie przesyłki UPS;
  • stawki awaryjne;
  • obsługa wszystkich walut;
  • Tryb debug.

Skorzystaj z integracji e-sklepu WooCommerce z UPS poprzez wtyczki od WPDesk.

Postaw na integrację e-sklepu WooCommerce z UPS poprzez wtyczki od WPDesk.

 

Sprawdź zawsze aktualne Szablony regulaminów sklepów internetowych

 

Jeśli potrzebujesz pomocy technicznej we wdrożeniu integracji w swoim sklepie internetowym - zapraszamy do współpracy: rewizja.net