Dzięki wykorzystaniu funkcjonalnych narzędzi kurierem GLS można szybko i sprawnie nadawać przesyłki. Z formularzy online korzystają zarówno klienci indywidualni, jak i firmy. To usprawnia nie tylko nadawanie paczek, ale również ich monitorowanie. Z kurierem GLS można skontaktować się różnymi drogami, a tym samym uzyskać informacje na temat usług, jak i konkretnego zlecenia.
Najczęściej klienci korzystają z elektronicznego kontaktu z GLS. Sprawdza się funkcjonalna strona internetowa, aplikacje, formularze kontaktowe. Przede wszystkim znaleźć można informacje na temat dostawy czy też instrukcje jak zapakować paczkę. W wersji online GLS udostępnia również listę towarów zabronionych w transporcie. Popularnością cieszy się również moduł śledzenia przesyłki GLS.
Żeby uzyskać informacje o przesyłce przez telefon GLS, będziemy potrzebować numer Track ID. On także jest niezbędny przy śledzeniu przesyłki. W części rozmowy z obsługą GLS można dowiedzieć się, gdzie znajduje się przesyłka oraz jak reklamować usługę. Infolinia GLS działa pod numerem +48 46 814 82 20 od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 19.00 oraz w sobotę w godzinach od 07.00 do 15.00.
Nowoczesne rozwiązania online dostosowane są do potrzeb klientów. Dzięki Aplikacji GLS można na przykład przekierować przesyłkę do najbliższego punkt ParcelShop lub złożyć reklamację.
Zobacz też:
- Logo kuriera GLS do pobrania