Zobacz najpopularniejsze porady

Kontakt do kuriera GLS

 

Dzięki wykorzystaniu funkcjonalnych narzędzi kurierem GLS można szybko i sprawnie nadawać przesyłki. Z formularzy online korzystają zarówno klienci indywidualni, jak i firmy. To usprawnia nie tylko nadawanie paczek, ale również ich monitorowanie. Z kurierem GLS można skontaktować się różnymi drogami, a tym samym uzyskać informacje na temat usług, jak i konkretnego zlecenia.

Kontakt GLS online

Najczęściej klienci korzystają z elektronicznego kontaktu z GLS. Sprawdza się funkcjonalna strona internetowa, aplikacje, formularze kontaktowe. Przede wszystkim znaleźć można informacje na temat dostawy czy też instrukcje jak zapakować paczkę. W wersji online GLS udostępnia również listę towarów zabronionych w transporcie. Popularnością cieszy się również moduł śledzenia przesyłki GLS.

Telefon GLS

Żeby uzyskać informacje o przesyłce przez telefon GLS, będziemy potrzebować numer Track ID. On także jest niezbędny przy śledzeniu przesyłki. W części rozmowy z obsługą GLS można dowiedzieć się, gdzie znajduje się przesyłka oraz jak reklamować usługę. Infolinia GLS działa pod numerem +48 46 814 82 20 od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 19.00 oraz w sobotę w godzinach od 07.00 do 15.00.

Aplikacja GLS

Nowoczesne rozwiązania online dostosowane są do potrzeb klientów. Dzięki Aplikacji GLS można na przykład przekierować przesyłkę do najbliższego punkt ParcelShop lub złożyć reklamację. 

 

Zobacz też: 
Logo kuriera GLS do pobrania