Zobacz najpopularniejsze porady

Kontakt do kuriera Poczty Polskiej

 

Poczta Polska to najbardziej rozpoznawalny przewoźnik na rynku. Zawdzięcza to długiej tradycji oraz całej sieci placówek, w których można nadawać listy i paczki, a także realizować inne zalecenia. Co istotne, monopolista stale unowocześnia obsługę klienta oraz dostosowuje ofertę do potrzeb rynku. Dzięki temu niezmiennie jest w czołówce najchętniej wybieranych przewoźników.

Placówki Poczty Polskiej

Klienci najczęściej korzystają z placówek Poczty Polskiej. W nich można nadawać i odbierać mniejsze i większe przesyłki. W kraju znajduje się 14 dużych centrów logistycznych w dużych aglomeracjach oraz 21 pomocniczych. Poza tym w miastach, miasteczkach i wsiach funkcjonują placówki pocztowe. Taka logistyka gwarantuje, że przesyłki są szybko dostarczane do odbiorców. Kontakt z Pocztą Polską może być więc bezpośredni, ponieważ pracownicy odpowiedzą na wszystkie pytania.

Kontakt z Pocztą Polską

Można również skontaktować się z Pocztą Polską telefonicznie lub mailowo. Klienci również otrzymują informacje SMS z numerem telefonu kuriera, który doręczy ich paczkę. To także narzędzie, które pozwala dopasować doręczenie do panów odbiorców oraz usprawniają pracę. Klienci oszczędzają czas, a kurier może zaplanować optymalną trasę. Poza tym strona internetowa Poczty Polskiej zawiera szereg informacji na temat usług, cen oraz wytyczne z zakresu pakowania paczek. Klienci chętnie korzystają również z infolinii Poczty Polskiej. Pod numerami telefonów 801 333 444 (z telefonów stacjonarnych) (+48) 438 420 600 (z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych) można uzyskać odpowiedzi na pytania oraz zapytać o konkretne usługi. Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 20.00. Warto także pamiętać o tym, że działa także e-mail Poczty Polskiej. Napisz na kontakt@poczta-polska.pl i uzyskaj niezbędne informacje albo zgłoś problem. 

 

Zobacz też: 
Logo Poczty Polskiej do pobrania