Kurier DHL jest na polskim i światowym rynku rozpoznawalnym przewoźnikiem. Różnymi środkami transportu dostarcza zarówno małe paczki, jak i duże palety klientów indywidualnych i firm. Dzięki ich zaufaniu może budować pozycję lidera, a stale wprowadzane unowocześnienia sprawiają, że przesyłki szybko docierają do odbiorców. Dedykowane narzędzia ułatwiają zarówno wysyłkę, jak i zarządzanie transportem. W tym aspekcie niezwykle istotny dla klientów jest monitoring przesyłki, jak i kontakt z kurierem DHL zarówno przez infolinię, jak i formularze elektroniczne. W ten sposób online można dowiedzieć się więcej o usługach przewoźnika, rozwiązać problemy związane na przykład z zamówieniem kuriera lub też samą obsługą przesyłki. Poza tym właśnie przez internet możemy monitorować paczkę i dokładnie sprawdzać, w jakim jest miejscu oraz kiedy zostanie dostarczona do odbiorcy. W standardzie kontakt DHL stawia na informowanie klientów drogą SMS-ową o przewidywanym terminie dostawy. To również możliwość przekierowania przesyłki do wybranego punktu odbioru lub nadania. To szczególne ułatwienie dla tych, którzy wysyłają dużo i często – czyli szczególnie sklepów internetowych. Kontakt DHL na stronie internetowej to również szereg funkcjonalnych informacji oraz możliwość uzyskania odpowiedzi na nurtujące pytania drogą elektroniczną.
Zobacz też Cennik kuriera DHL