Zobacz najpopularniejsze porady

Jak zwrócić produkty w Empiku?

Jak zwrócić produkty w Empiku?

Empik to jedna z najbardziej rozpoznawalnych firm na polskim rynku. Przede wszystkim oferuje nowości książkowe i muzyczne, gry, artykuły kreatywne oraz dodatki do domu. To marka, która przez wiele pokoleń jest kojarzona z kulturą wysoką i kulturą popularną. A to czyni ze sklepu wyjątkowo atrakcyjny adres. Empik to sieć salonów oraz sklep internetowy, w którym można zrobić szybkie zakupy. Kuszą również liczne promocje. Jeśli produkty nie spełniają naszych oczekiwań, bez problemu możemy je zwrócić do Empiku.

Zwrot produktu do Empiku

Odstąpić od umowy z Empikiem mogą ci klienci, którzy kupili towar na użytek własny, czyli w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową. Bez podawania przyczyny można w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki dokonać zwrotu produktów zakupionych na odległość.

Zwrot do Empiku musi mieć formę pisemną. Należy wypełnić formularz, który widnieje na odwrocie faktury dołączonej do zamówienia. Poza tym druk jest dostępny również na koncie klienta w sklepie internetowym Empik. Wystarczy się zalogować i zgłosić odstąpienie od umowy. Formularz zwrotu do Empiku można również pobrać ze strony internetowej. 

empik - zwroty

Adres zwrotów Empik

Paczkę ze zwrotem zakupionego towaru należy odesłać do empik.com. W przypadku gdy odbieraliśmy zakupy punkcie odbioru, to tam też musimy ją dostarczyć. Gdy produkty zostały przesłane do domu lub pracy, należy je odesłać na adres:

Dział Reklamacji i Zwrotów Magazyn SPL (empik.com)

ul. Olimpijska 16,

96-500 Sochaczew

Empik nie odbiera przesyłek wysłanych za pobraniem. 

Jak zapakować przesyłkę ze zwrotem do Empiku?

Paczka ze zwrotem do Empiku musi być w taki sposób zapakowana, aby nie została uszkodzona na żadnym etapie transportu. Przesyłkę można wysłać za pośrednictwem poczty lub tanim kurierem. Warto sprawdzić na naszej stronie, jakie mamy oferty specjalnie dla ciebie.

Zwrot pieniędzy za zwrot w Empiku

Klient, który zdecydował się na odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży, otrzyma pieniądze od Empiku w terminie do 14 dni od momentu dostarczenia produktów do punktu odbioru lub magazynu.

Kupujący ponosi koszty odesłania zwrotu do Empiku. Poza tym klient może odpowiadać również za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny, niż było konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Warto również zapoznać się z regulaminem promocji, ponieważ niektóre towary nie podlegają zwrotom.

Reklamacje empik.com

By reklamować towar w Empik należy zapakować wadliwy lub uszkodzony produkt oraz wypełnić formularz znajdujący się na odwrocie faktury dołączonej do zamówienia. Dokument jest dostępny również w panelu klienta i jest do pobrania na stronie internetowej.

Towar na gwarancji należy wysłać do autoryzowanego serwisu marki. Empik może pośredniczyć w procesie, ale wydłuży to czas oczekiwania. Reklamowany towar należy dostarczyć do punktu odbioru w przypadku, gdy tam odbieraliśmy zamówienie lub należy go odesłać na adres Empiku:

Dział Reklamacji i Zwrotów Magazyn SPL (empik.com)

ul. Olimpijska 16,

96-500 Sochaczew

Produktów z działu elektronika nie można ich zwracać w punkcie odbioru Empik.

Status reklamacji Empik

Na stronie internetowej można śledzić proces reklamacji Empik. Produkty będą naprawione lub środki zostaną zwrócone w terminie do 14 dni od dostarczenia produktu do Empik. W przypadku wątpliwości można skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta

Wyceń paczkę ze zwrotem do Empiku

znajdź najtańszego kuriera dzięki porównywarce cen przesyłek kurierskich