Zobacz najpopularniejsze porady

Jak zwrócić towar w morele.net?

Jak zwrócić towar w morele.net?

Sklep internetowy morele.net to jeden z liderów w branży artykułów gospodarstwa domowego, elektroniki oraz sprzętu sportowego, akcesoriów dla dzieci czy nawet kosmetyków. Atrakcyjne ceny oraz różnego rodzaju akcje promocyjne sprawiają, że ilość klientów stale się zwiększa. Cenią oni również przejrzyste zasady, troskę o bezpieczeństwo transakcji oraz przestrzeganie obowiązujących przepisów. Bez problemu można także odstąpić od umowy w morele.net lub reklamować produkty.

Zwrot w morele.net

Obowiązujące przepisy w pewien sposób określają, jak zwrócić towar morele.net. Oczywiście klienci muszą się również kierować zapisami regulaminu. Zrezygnować z zakupów w morele.net można w terminie 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. Z odstąpienia od umowy korzystać mogą jednak tylko osoby fizyczne. Przedsiębiorcy, którzy zakupili produkt na użytek firmy, nie będą mogli go oddać.

Jakie formularze zwrotu w morele.net?

By zwrócić towar do morele.net trzeba zalogować się na konto klienta w e-sklepie i wypełnić online zgłoszenie. Taka procedura sprawia, że odstąpienie od umowy rozpatrywane jest w najkrótszym możliwym czasie, a pieniądze zostaną zwrócone na konto klienta. Poza tym usługa online daje dostęp do różnego rodzaju paneli. W jednym z nich można śledzić realizację zwrotu w morele.net.

Jak zgłosić zwrotu online

W panelu klienta dostępnym na stronie internetowej można zwrócić lub reklamować produkt, korzystając z opcji „Zwrot 14-dniowy”. Po wypełnieniu formularza online morele.net zostanie wygenerowany numer zgłoszenia RMA i to on pozwoli na śledzenie procedury zwrotu. Będzie również niezbędny w przypadku konieczności skontaktowania się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą formularza online albo za pośrednictwem infolinii morele.net pod numerem 12 418 40 26 lub 801 000 861. Jest ona czynna w dni robocze od godziny 8.00 do 21.00. Numer RMA pomaga również przy przygotowaniu przesyłki ze zwrotem morele.net do wysyłki pocztą lub kurierem. 

Zwroty towarów morele.net

Przygotowanie przesyłki morele.net

Przesyłkę ze zwrotem do morele.net należy przygotować z najwyższą starannością w taki sposób, aby zawartość nie została uszkodzona na żadnym etapie transportu. Wiele szczególnie delikatnych produktów będzie wymagać dodatkowych zabezpieczeń. Do paczki należy również zapakować wypełnioną i podpisaną ankietę reklamacyjną, którą można wydrukować ze strony internetowej.

Na jaki adres wysłać paczkę ze zwrotem morele.net?

Przesyłkę ze zwrotem do morele.net można wysłać za pośrednictwem poczty lub tanim kurierem. Atrakcyjną wycenę znajdziesz na naszej stronie i szybko wybierzesz najbardziej interesującą propozycję.

Zwrot morele.net należy wysłać na adres:

Morele.net Sp. z o. o.
Dział Obsługi Zwrotów (DOZ)
ul. Sokolska 68a,
41-219 Sosnowiec

Punkty odbioru morele.net

Paczkę można wysłać kurierem do morele.net. Poza tym sklep korzysta również z licznych punktów odbioru przesyłek serwisowo-odbiorczych, które są rozlokowane w całym kraju. Ich listę znaleźć można na stronie internetowej. morele.net zwrotu pieniędzy dokonuje w najkrótszym możliwym czasie. Ustawowo sklep ma na to 14 dni od momentu dostarczenia towaru do magazynu.

Reklamacja w morele.net

Jeśli okazało się, że kupiłeś uszkodzony produkt lub nie działa on właściwie, możesz złożyć reklamację morele.net. W zależności od kilku aspektów sklep przygotował trzy różne procedury:

1. W przypadku, gdy w paczce otrzymaliśmy uszkodzony przedmiot lub też brakuje jakiegoś towaru lub dostaliśmy taki, którego nie zamawialiśmy, powinniśmy wypełnić formularz „Reklamacja logistyczna”. Warto pamiętać, że jeśli uszkodzone jest opakowanie od morele.net, należy z kurierem przygotować protokół szkody. To ten dokument jest podstawą roszczeń

2. Jeśli otrzymaliśmy towar z wadą fabryczną, możemy go wymienić w trybie przyspieszonym. Reklamacja ekspresowa morele.net jest realizowana przeważnie w przeciągu 5 dni, choć sklep ma na rozpatrzenie sprawy dwa tygodnie. Wada fabryczna jest wówczas, gdy nie można włączyć urządzenia, zostało ono uszkodzone mechanicznie lub nie działa prawidłowo. By skorzystać z tego typu reklamacji, trzeba produkt zwrócić morele.net w fabrycznym opakowaniu wraz z podzespołami i częściami.

3. Reklamacja serwisowa morele.net to nic innego jak oddanie towaru do naprawy na mocy gwarancji. W tym wypadku wystarczy zalogować się na swoje konto w sklepie, wypełnić formularz z wyszczególnieniem powodów zwrotu lub reklamacji.

Adres reklamacji morele.net

Paczkę z reklamowanym produktem morele.net należy wysłać na adres:

Morele.net Sp. z o. o.
Morele.net Dział Obsługi Reklamacji (DOR)
ul. Lipowa 4d,
30-702 Kraków

morele.net przyśle w odpowiedzi nowy towar za pośrednictwem kuriera lub zwróci pieniądze w ciągu 14 dni na wskazany numer konta. Stan sprawy można sprawdzić w module śledzenia reklamacji lub zwrotu. Wystarczy kliknąć na pole „Zgłoszenie w trakcie” i zalogować się. W przypadku wątpliwości i problemów można skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta morele.net.

 

znajdź najtańszego kuriera dzięki porównywarce cen przesyłek kurierskich