Zobacz najpopularniejsze porady

Jak zwrócić towar w Orsay?

Jak zwrócić towar w Orsay?

W centrach handlowych i w internecie dużą popularnością cieszy się oferta marki Orsay. Przede wszystkim doskonale odpowiada na gusty i potrzeby współczesnych kobiet w różnym wieku. Sieciówka oferuje kolekcje odzieżowe, które wpisują się w szeroko pojęty casual. Marka proponuje również oficjalne czy wyjściowe kreacje. Dlatego właśnie wiele pań robi zakupy w punktach stacjonarnych oraz w intuicyjnym sklepie internetowym.

Jak złożyć reklamację w Orsay?

Produkt można reklamować w Orsay jeśli ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). W tym aspekcie obowiązują konkretne przepisy i całą procedurę należy zgłosić na piśmie na adres:

Ordipol Sp. z o.o.
Zwroty E-SHOP
ul. Logistyczna 1,
55-040 Bielany Wrocławskie

Bez problemu formalności można również załatwić drogą elektroniczną. Wystarczy na adres service@orsay.com wysłać formularz reklamacji Orsay. Wiele osób zgłasza się również do stacjonarnego punktu, w którym, podając wszystkie informacje i okoliczności, które dotyczą przedmiotu reklamacji Orsay, można zgłosić problem. W efekcie sprzedawca powinien doprowadzić produkt do zgodności z umową, jeśli taka jest wola klienta. Poza tym w zgłoszeniu trzeba podać swoje dane kontaktowe.

Zwroty w Orsay

Ile czasu trwa reklamacja Orsay?

Orsay przykłada szczególną uwagę do czasu, w jakim rozpatrywana jest reklamacja. Robi to niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Klient w większości przypadków musi również wysłać produkt do sprzedawcy na jego koszt na adres:

Ordipol Sp. z o.o.
Zwroty E-SHOP
ul. Logistyczna 1,
55-040 Bielany Wrocławskie

Zwrot towaru Orsay

Przy zakupach przez internet klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych bez konieczności podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. By zwrócić towar Orsay, trzeba złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres:

Ordipol Sp. z o.o.
Zwroty E-SHOP
ul. Logistyczna 1,
55-040 Bielany Wrocławskie

Takie oświadczenie warto również przesłać w formie elektronicznej na adres: service@orsay.com lub złożyć osobiście w dowolnym stacjonarnym salonie Orsay. Trzeba pamiętać o tym, że bielizna i stroje kąpielowe mogą podlegać zwrotowi tylko wówczas, gdy są oddane z wewnętrzną folią zabezpieczającą i z oryginalnymi metkami.

Kiedy pieniądze za zwrot Orsay?

Marka Orsay nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwraca kupującemu wszystkie koszty wraz z opłatą za wysyłkę produktu. Trzeba przy tym pamiętać, że firma przy wycenie bierze pod uwagę najtańszy sposób dostawy dostępny w sklepie internetowym. Pieniądze są zwracane przez Orsay analogicznie do tego, jak klient płacił za zakupy, o ile ten nie zgodzi się wyraźnie na inny sposób zwrotu. Oczywiście nie może się on wiązać z żadnymi dodatkowymi kosztami.

Jak wysłać paczkę ze zwrotem Orsay?

Zwrot towaru do Orsay musi nastąpić w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym klient odstąpił od umowy. Paczkę można wysłać pocztą lub kurierem. Warto porównać propozycje przewoźników na naszej stronie. 

Adres zwrotów Orsay?

Zwrot Orsay należy wysłać na adres:

Ordipol Sp. z o.o.
Zwroty E-SHOP
ul. Logistyczna 1,
55-040 Bielany Wrocławskie

Poza tym sprzedawca może zaproponować odbiór produktu.

Co to jest zmniejszenie wartości towaru?

W regulaminie sklepu można znaleźć informację, że klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu, które wynika z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Oprócz tego Orsay zaznacza, że nie musi zwracać klientowi dodatkowych kosztów, jeśli ten na przykład wybrał inny niż najtańszy sposób dostawy dostępny w sklepie internetowym.

 

znajdź najtańszego kuriera dzięki porównywarce cen przesyłek kurierskich

 

Interesują Cię metody zwrotów innych popularnych firm? Sprawdź też: