W centrach handlowych i w internecie dużą popularnością cieszy się oferta marki Orsay. Przede wszystkim doskonale odpowiada na gusty i potrzeby współczesnych kobiet w różnym wieku. Sieciówka oferuje kolekcje odzieżowe, które wpisują się w szeroko pojęty casual. Marka proponuje również oficjalne czy wyjściowe kreacje. Dlatego właśnie wiele pań robi zakupy w punktach stacjonarnych oraz w intuicyjnym sklepie internetowym.
Produkt można reklamować w Orsay jeśli ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). W tym aspekcie obowiązują konkretne przepisy i całą procedurę należy zgłosić na piśmie na adres:
Ordipol Sp. z o.o.
Zwroty E-SHOP
ul. Logistyczna 1,
55-040 Bielany Wrocławskie
Bez problemu formalności można również załatwić drogą elektroniczną. Wystarczy na adres [email protected] wysłać formularz reklamacji Orsay. Wiele osób zgłasza się również do stacjonarnego punktu, w którym, podając wszystkie informacje i okoliczności, które dotyczą przedmiotu reklamacji Orsay, można zgłosić problem. W efekcie sprzedawca powinien doprowadzić produkt do zgodności z umową, jeśli taka jest wola klienta. Poza tym w zgłoszeniu trzeba podać swoje dane kontaktowe.
Orsay przykłada szczególną uwagę do czasu, w jakim rozpatrywana jest reklamacja. Robi to niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Klient w większości przypadków musi również wysłać produkt do sprzedawcy na jego koszt na adres:
Ordipol Sp. z o.o.
Zwroty E-SHOP
ul. Logistyczna 1,
55-040 Bielany Wrocławskie
Przy zakupach przez internet klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych bez konieczności podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. By zwrócić towar Orsay, trzeba złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres:
Ordipol Sp. z o.o.
Zwroty E-SHOP
ul. Logistyczna 1,
55-040 Bielany Wrocławskie
Takie oświadczenie warto również przesłać w formie elektronicznej na adres: [email protected] lub złożyć osobiście w dowolnym stacjonarnym salonie Orsay. Trzeba pamiętać o tym, że bielizna i stroje kąpielowe mogą podlegać zwrotowi tylko wówczas, gdy są oddane z wewnętrzną folią zabezpieczającą i z oryginalnymi metkami.
Marka Orsay nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwraca kupującemu wszystkie koszty wraz z opłatą za wysyłkę produktu. Trzeba przy tym pamiętać, że firma przy wycenie bierze pod uwagę najtańszy sposób dostawy dostępny w sklepie internetowym. Pieniądze są zwracane przez Orsay analogicznie do tego, jak klient płacił za zakupy, o ile ten nie zgodzi się wyraźnie na inny sposób zwrotu. Oczywiście nie może się on wiązać z żadnymi dodatkowymi kosztami.
Zwrot towaru do Orsay musi nastąpić w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym klient odstąpił od umowy. Paczkę można wysłać pocztą lub kurierem. Warto porównać propozycje przewoźników na naszej stronie.
Zwrot Orsay należy wysłać na adres:
Ordipol Sp. z o.o.
Zwroty E-SHOP
ul. Logistyczna 1,
55-040 Bielany Wrocławskie
Poza tym sprzedawca może zaproponować odbiór produktu.
W regulaminie sklepu można znaleźć informację, że klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu, które wynika z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Oprócz tego Orsay zaznacza, że nie musi zwracać klientowi dodatkowych kosztów, jeśli ten na przykład wybrał inny niż najtańszy sposób dostawy dostępny w sklepie internetowym.
Interesują Cię metody zwrotów innych popularnych firm? Sprawdź też: