Zobacz najpopularniejsze porady

Jak zwrócić towar w Mohito?

Jak zwrócić towar w Mohito?

Mohito to jedna z prężnie działających firm w seterze odzieżowym, która proponuje atrakcyjne kolekcje dla młodych, modnych i pewnych siebie kobiet. W ofercie sklepów stacjonarnych i internetowego znaleźć można ubrania eleganckie, casualowe, dedykowane na co dzień i na specjalne wyjścia. Ciekawy design, wygoda, doskonała jakość materiałów oraz atrakcyjne ceny sprawiają, że grono klientek rośnie. Firma działa obecnie w Polsce i takich krajach jak Rumunia, Bułgaria, Węgry, Ukraina oraz Litwa. Zakupy zrobione w Mohito.com można również bez problemu zwrócić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Jak oddać towar do Mohito?

Zwrotu towaru w Mohito można dokonać w terminie 30 dni od doręczenia przesyłki. Nie musimy podawać przyczyny, ale ubrania czy dodatki należy oddać w stanie niezmienionym. Sklep określa, że rzeczy nie mogą być używane i muszą posiadać oryginalne etykiety. Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość Mohito jest intuicyjne i zajmuje niewiele czasu.

Gdzie zwrócić towar Mohito?

Zwrotu produktów Mohito możemy dokonać w dowolnym sklepie marki w Polsce. Większość z nich znajduje się w galeriach handlowych. Wystarczy mieć przy sobie dowód zakupu – na przykład fakturę, którą klient otrzymujemy w mailu potwierdzającym zamówienie.

Zwrot do sklepu internetowego Mohito

Zwrot do sklepu internetowego Mohito

Towary można również zwrócić do Mohito, wysyłając odpowiednio przygotowaną paczkę. Do niej należy dołączyć formularz zwrotu, który jest dostępny w panelu klienta na stronie internetowej. Warto również wydrukować oświadczenie o odstąpieniu od umowy, jakie znajduje się w sklepie online Mohito. Po zapakowaniu rzeczy i odpowiednich druków do paczki należy ją w taki sposób zabezpieczyć, by nie uległa uszkodzeniu na żadnym etapie transportu. Można nadać ją za pośrednictwem poczty lub kurierem. Zobacz wycenę najlepszych przewoźników na naszej stronie i wysyłaj tanio, 

Zapakowanie paczki ze zwrotem Mohito

Zwrot Mohito można zapakować w oryginalny karton firmy, w którym otrzymaliśmy zakupy. Warto do przesyłki również dołączyć fakturę, ponieważ przyspiesza to cały proces zwrotu należności. Dowód zakupu można wydrukować ze swojego panelu klienta w zakładce „moje zamówienia”. Jeśli oddajemy ubrania w sklepie stacjonarnym Mohito, wystarczy pokazać fakturę na urządzeniu mobilnym.

Adres zwrotu Mohito?

Paczkę opłaconą z góry ze zwrotem Mohito należy odesłać na adres:

LPP S.A. E-commerce 
Panattoni Park Tricity South II 
Będzieszyn 103, 
83-000 Będzieszyn

Mohito zwróci pieniądze tą samą drogą, w jaki było opłacone zamówienie. Zazwyczaj będzie to przelew na konto lub na kartę.

Wymiana towaru w Mohito?

Bez problemu można wymienić ubrania w sklepie stacjonarnym Mohito. Jeśli chcemy to zrobić online, należy dokonać zwrotu, a następnie kupić inną rzecz. 

Jak reklamować produkty Mohito?

Jeśli produkty Mohito mają wady, możemy bez problemu je reklamować w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Reklamacje przyjmują sklepy stacjonarne, a poza rzeczami należy również mieć przy sobie dowód zakupu. Będzie nim na przykład lista zamówionych towarów lub faktura online. W sklepie internetowym Mohito reklamacji dokonuje się na podstawie wypełnionego formularza dostępnego w panelu klienta. Następnie należy ubrania zapakować i przesłać paczką opłaconą z góry na adres: 

LPP S.A. E-commerce 
Panattoni Park Tricity South II 
Będzieszyn 103, 
83-000 Będzieszyn

Mohito reklamacje rozpatruje w terminie 14 dni i informuje klientów o decyzji drogą elektroniczną. W przypadku zasadności pieniądze są przekazywane na wskazane konto bankowe lub kartę.

 

znajdź najtańszego kuriera dzięki porównywarce cen przesyłek kurierskich