Mohito to jedna z prężnie działających firm w seterze odzieżowym, która proponuje atrakcyjne kolekcje dla młodych, modnych i pewnych siebie kobiet. W ofercie sklepów stacjonarnych i internetowego znaleźć można ubrania eleganckie, casualowe, dedykowane na co dzień i na specjalne wyjścia. Ciekawy design, wygoda, doskonała jakość materiałów oraz atrakcyjne ceny sprawiają, że grono klientek rośnie. Firma działa obecnie w Polsce i takich krajach jak Rumunia, Bułgaria, Węgry, Ukraina oraz Litwa. Zakupy zrobione w Mohito.com można również bez problemu zwrócić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zwrotu towaru w Mohito można dokonać w terminie 30 dni od doręczenia przesyłki. Nie musimy podawać przyczyny, ale ubrania czy dodatki należy oddać w stanie niezmienionym. Sklep określa, że rzeczy nie mogą być używane i muszą posiadać oryginalne etykiety. Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość Mohito jest intuicyjne i zajmuje niewiele czasu.
Zwrotu produktów Mohito możemy dokonać w dowolnym sklepie marki w Polsce. Większość z nich znajduje się w galeriach handlowych. Wystarczy mieć przy sobie dowód zakupu – na przykład fakturę, którą klient otrzymujemy w mailu potwierdzającym zamówienie.
Towary można również zwrócić do Mohito, wysyłając odpowiednio przygotowaną paczkę. Do niej należy dołączyć formularz zwrotu, który jest dostępny w panelu klienta na stronie internetowej. Warto również wydrukować oświadczenie o odstąpieniu od umowy, jakie znajduje się w sklepie online Mohito. Po zapakowaniu rzeczy i odpowiednich druków do paczki należy ją w taki sposób zabezpieczyć, by nie uległa uszkodzeniu na żadnym etapie transportu. Można nadać ją za pośrednictwem poczty lub kurierem. Zobacz wycenę najlepszych przewoźników na naszej stronie i wysyłaj tanio,
Zwrot Mohito można zapakować w oryginalny karton firmy, w którym otrzymaliśmy zakupy. Warto do przesyłki również dołączyć fakturę, ponieważ przyspiesza to cały proces zwrotu należności. Dowód zakupu można wydrukować ze swojego panelu klienta w zakładce „moje zamówienia”. Jeśli oddajemy ubrania w sklepie stacjonarnym Mohito, wystarczy pokazać fakturę na urządzeniu mobilnym.
Paczkę opłaconą z góry ze zwrotem Mohito należy odesłać na adres:
LPP S.A. E-commerce
Panattoni Park Tricity South II
Będzieszyn 103,
83-000 Będzieszyn
Mohito zwróci pieniądze tą samą drogą, w jaki było opłacone zamówienie. Zazwyczaj będzie to przelew na konto lub na kartę.
Bez problemu można wymienić ubrania w sklepie stacjonarnym Mohito. Jeśli chcemy to zrobić online, należy dokonać zwrotu, a następnie kupić inną rzecz.
Jeśli produkty Mohito mają wady, możemy bez problemu je reklamować w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Reklamacje przyjmują sklepy stacjonarne, a poza rzeczami należy również mieć przy sobie dowód zakupu. Będzie nim na przykład lista zamówionych towarów lub faktura online. W sklepie internetowym Mohito reklamacji dokonuje się na podstawie wypełnionego formularza dostępnego w panelu klienta. Następnie należy ubrania zapakować i przesłać paczką opłaconą z góry na adres:
LPP S.A. E-commerce
Panattoni Park Tricity South II
Będzieszyn 103,
83-000 Będzieszyn
Mohito reklamacje rozpatruje w terminie 14 dni i informuje klientów o decyzji drogą elektroniczną. W przypadku zasadności pieniądze są przekazywane na wskazane konto bankowe lub kartę.