Zobacz najpopularniejsze porady

Zwrot towarów Chicaca

Zwrot towarów Chicaca

Marka Chicaca oferuje kolekcje dedykowane paniom w różnym wieku. W butiku znaleźć można kobiece, casualowe i luźniejsze kreacje, które idealnie wpisują się w codzienne, oficjalne czy też wyjściowe stylizacje. Oryginalne stroje wyróżniają się doskonałą jakością materiałów i wykończenia oraz bardzo atrakcyjnymi cenami. Poza tym bez problemu można również wymienić lub zwrócić towary Chicaca.

Jak zwrócić towar w Chicaca?

Klient ma prawo odstąpić od umowy z Chicaca. W terminie 14 dni od otrzymania przesyłki musi złożyć stosowną informację bez konieczności podawania przyczyny swojej decyzji. Jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy Chicaca można przesłać listownie na adres: Chicaca, ul. Brzezińska 50, 44-203 Rybnik lub mailowo: sklep@chicaca.pl. Klienci mogą sami sformułować oświadczenie lub skorzystać z wzoru dostępnego na stronie internetowej sklepu.

Kiedy Chicaca zwróci pieniądze?

Wszystkie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep), Chicaca zwraca w terminie do 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sklep wykorzystuje tę samą metodę płatności, jakiej użył klient przy zakupie, chyba że zgodził się on na inne rozwiązanie. Sklep może wstrzymać płatność do momentu otrzymania rzeczy lub przedstawienia dowodu ich odesłania.

Jak wysłać zwrot Chicaca?

Paczka ze zwrotem Chicaca musi być wysłana w terminie 14 dni od daty poinformowania sklepu o odstąpieniu od umowy. Klient ponosi przy tym koszty bezpośrednie zwrotu. Odpowiada również za zmniejszenie wartości rzeczy Chicaca, które wynikają z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Adres zwrotów Chicaca

Paczkę ze zwrotem Chicaca trzeba odesłać na adres:

Chicaca Sp. z o. o., Sp. k
ul. Brzezińska 50,
44-203 Rybnik

Chicaca nie przyjmuje zwrotów towaru zakupionego online w sklepach stacjonarnych.

Przygotowanie przesyłki ze zwrotem Chicaca

Paczka ze zwrotem Chicaca musi być w taki sposób zapakowana, aby produkty nie zostały uszkodzone na żadnym etapie transportu. Poza tym do przesyłki należy dołączyć uzupełniony formularz zwrotu lub reklamacji z numer konta oraz paragon. Paczkę do Chicaca można wysłać pocztą lub korzystając z usług taniego kuriera.

Reklamacje Chicaca

Jeśli okazało się, że produkty Chicaca mają wady, można je reklamować. Cała procedura musi mieć formę pisemną. Warto skorzystać z formularza reklamacji Chicaca dostępnego na stronie internetowej sklepu. Po wypełnieniu i podpisaniu należy go wysłać listem tradycyjnym na adres Chicaca:

Chicaca Sp. z o. o., Sp. k
ul. Brzezińska 50,
44-203 Rybnik

Koniecznie należy podać opis wady oraz dane adresowe klienta.

Rozpatrywanie reklamacji Chicaca

Reklamacje Chicaca są rozpatrywane w terminie 14 dni od zgłoszenia. Sklep o decyzji informuje klienta drogą listowną lub mailową. Kupujący natomiast musi dostarczyć wadliwy towar do sklepu stacjonarnego. W formularzu również określa, czy żąda wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Poza tym może również oczekiwać obniżenia ceny lub będzie chciał odstąpić od umowy, jeżeli sprzedawca nie wymieni towaru lub nie usunie wady.

Jak skontaktować się z Chicaca?

Kontakt z Chicaca jest możliwy poprzez infolinię. Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-16:00 pod numerami telefonów 22 4902866 lub 666 979 866. Można także skontaktować się z Chicaca drogą elektroniczną zwroty@chicaca.pl

 

znajdź najtańszego kuriera dzięki porównywarce cen przesyłek kurierskich