Sklepy RTV EURO AGD to jedna z najpopularniejszych sieciówek ze sprzętem elektronicznym, artykułami gospodarstwa domowego oraz multimediami. W ofercie znaleźć można również różnego rodzaju akcesoria do domu i ogrodu. Marka cieszy się dużym zaufaniem klientów i chętnie robią oni zakupy zarówno w punktach stacjonarnych gęsto rozlokowanych na mapie Polski, jak i w sklepie internetowym. Przyciąga różnorodna oferta oraz atrakcyjne ceny. Bez problemu można również zrezygnować z zakupów dokonanych online RTV EURO AGD zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Najczęściej zwrot RTV EURO AGD ma charakter odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży, która została zawarta na odległość. Klient ma do tego prawo w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, jeśli zakupił towar w celu niezwiązanym z prowadzoną działalnością gospodarczą. By zwrócić zakupy RTV EURO AGD należy złożyć oświadczenie, w którym informuje się sprzedawcę o rezygnacji z zakupu.
Oświadczenie RTV EURO AGD można złożyć w formie elektronicznej, wypełniając online formularz. Poza tym klienci mają również okazję skorzystać z wersji do druku i wówczas składają formularz papierowy. Jest on do pobrania na stronie internetowej - Regulamin RTVeuroAGD. Ten dokument należy dołączyć do odsyłanego towaru do RTV EURO AGD. Paczka musi być oczywiście w taki sposób zapakowana, aby zawartość nie została uszkodzona na żadnym etapie transportu.
Najlepiej, najtaniej i najbezpieczniej wysłać paczkę ze zwrotem RTV EURO AGD kurierem, korzystając z formularza zamówienia na naszej stronie. Dzięki temu masz pewność, że przewoźnik dołoży starań, by paczka dotarła do odbiorcy w doskonałym stanie. Poza tym możesz śledzić przesyłkę w funkcjonalnym panelu.
Dobrze zapakowaną przesyłkę ze zwrotem RTV EURO AGD należy wysłać na adres:
Euro-net Sp. z o.o.
Sklep internetowy RTV EURO AGD
„ODSTĄPIENIE OD UMOWY”
ul. Parzniewska 18,
05-800 Pruszków
Magazyn 1/ Rampa T6
(czynna w godzinach 6:00 – 14:30)
Towar wadliwy lub uszkodzony można reklamować w RTV EURO AGD. W tym przypadku niezbędny będzie opis, czego dotyczy problem. Sklep uruchamia różne możliwości w zależności od tego, jakiej wielkości jest towar. W przypadku dużych rzeczy takich jak na przykład pralka, lodówka, kuchnia, piekarnik, zmywarka, telewizor powyżej 32” oraz rzeczy zamontowanych na stałe można się spodziewać, że ich dostarczenie jest utrudnione, sklep sam wysyła do klienta kuriera. Małe towary należy dostarczyć do punktu stacjonarnego RTV EURO AGD lub wysłać do sklepu internetowego. W każdym wariancie trzeba wypełnić i dołączyć formularz reklamacyjny w wariancie do druku lub w wersji elektronicznej.
Przesyłki z reklamacją RTV EURO AGD (wraz z formularzem) należy wysłać na adres:
Euro-net Sp. z o.o.
Sklep Internetowy RTV EURO AGD
„Reklamacja Towaru”
ul. Parzniewska 18,
05-800 Pruszków
Magazyn 1/ Rampa T6
RTV EURO AGD ma 14 dni na odniesienie się do naszego zwrotu lub reklamacji i tym samym na oddanie środków. W przypadku, gdy nie otrzymasz odpowiedzi, należy skontaktować się z biurem obsługi klienta telefonicznie pod numerem 855 855 855 lub mailowo [email protected].
Interesują Cię metody zwrotów innych popularnych firm? Sprawdź też: