Sinsay.com to jedna z chętniej wybieranych marek odzieżowych przez klientki w różnym wieku. Kolekcje szczególnie trafiają w gust młodych dziewczyn. Zakupy można robić w licznych punktach stacjonarnych, które zazwyczaj mieszczą się w centrach handlowych lub sklepie internetowym. Poza odzieżą Sinsay oferuje również dodatki, które sprawią, że codzienne stylizacje będą widowiskowe. Motto marki brzmi "I'm good but not an angel" i idealnie wpisuje się w tempo życia nowoczesnych i świadomych swojej wartości kobiet.
W sklepie Sinsay można dokonać zwrotów towarów, które nie spełniają oczekiwań w terminie 30 dni od doręczenia przesyłki. Co istotne, nie trzeba przy tym podawać powodów takiej decyzji. Oczywiście rzeczy muszą być zwrócone w stanie niezmienionym – czyli nie mogą być używane i muszą posiadać oryginalne etykiety.
Sinsay przyjmuje zwroty w dowolnym sklepie marki w Polsce. Wystarczy mieć przy sobie ubrania lub dodatki, które chcemy oddać, oraz dowód zakupu. Z założenia jest to faktura, którą otrzymuje się przy zakupie.
Zwrot Sinsay można również zrobić poprzez odesłanie towaru do sklepu internetowego. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu, a także oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które są dostępne w panelu klienta i wystarczy je wydrukować oraz wypełnić, a następnie wraz z rzeczami zapakować do paczki. Ją można wysłać pocztą lub kurierem. W tym drugim przypadku najlepiej skorzystać z formularza zamówienia na naszej stronie. Wówczas ma się dostęp do atrakcyjnych cen i różnorodnych opcji dodatkowych.
Należy w taki sposób przygotować paczkę ze zwrotem do Sinsay, by nie została uszkodzona na żadnym etapie transportu. Doskonale sprawdzi się na przykład opakowanie, w którym otrzymaliśmy zakupy ze sklepu. W przesyłce do Sinsay poza ciuchami czy dodatkami znaleźć się musi również faktura. To przyspieszy zwrotu należności. Dowód zakupu można pobrać również w panelu klienta w zakładce „moje zamówienia”. Jeśli dokonujemy zwrotu Sinsay w sklepie stacjonarnym wystarczy fakturę pokazać na urządzeniu mobilnym
Paczkę ze zwrotem Sinsay trzeba wysłać na adres:
LPP Sinsay,
Jasionka 949B,
36-002 Jasionka
Musi to być przesyłka opłacona z góry. Pieniądze zostaną przesłane do klienta w sposób analogiczny do tego, w jaki sposób opłacone było zamówienie Sinsay. Najczęściej będzie to więc przelew na konto bankowe lub na kartę.
Można wymienić towary w sklepie stacjonarnym Sinsay. Bez problemu zrobimy to w każdym punkcie w Polsce. W sklepie internetowym należy natomiast jeden produkt zwrócić według opisanej powyżej instrukcji i dokonać zakupu nowego towaru.
Reklamacji Sinsay podlegają towary z różnego rodzaju wadami. W sklepie stacjonarnym można ją zgłosić w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Poza produktem trzeba mieć przy sobie dowód zakupu - listę zamówionych towarów lub fakturę online. Zakupy zrobione w sklepie internetowym można reklamować przy wykorzystaniu wypełnionego formularza. Jest on dostępny na koncie klienta. Należy wysłać informację o wypełnieniu formularza reklamacji wraz z danymi adresowymi za pośrednictwem formularza kontaktowego. Na tej podstawie Sinsay rozpatruje reklamację. Poza tym te dane są również ważne dla kuriera, bo stają się wiadomością, skąd odebrać przesyłkę z reklamowanymi produktami. Paczkę należy dobrze zapakować i wysłać na adres:
LPP Sinsay,
Jasionka 949B,
36-002 Jasionka
Interesują Cię metody zwrotów innych popularnych firm? Sprawdź też: