Zobacz najpopularniejsze porady

Jak zwrócić towar do Mall.pl?

Jak zwrócić towar do Mall.pl?

Internetowy dom handlowy Mall.pl jest jedną z rozpoznawalnych firm branży e-commerce. Z powodzeniem działa w Polsce od 2008 roku, a szeroki asortyment sprawia, że w jednym miejscu można zrobić duże i tanie zakupy. W ofercie znaleźć można sprzęt AGD, elektronikę, artykuły do domu i ogrodu, odzież oraz wiele innych produktów znanych marek. Mall.pl to sklep, który od lat dba o wiarygodność i zaufanie klientów. Kuszą ich zarówno promocje, jak i intuicyjny interfejs strony internetowej. Bez problemu również zwrócimy towar do Mall.pl.

Zwrot produktów w Mall.pl

Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient ma prawo oddać produkt do Mall.pl bez podania przyczyny. Na rezygnację z zakupów mamy 14 dni od momentu otrzymania towaru. Cała procedura ma formę pisemną i co istotne oddawane produkty muszą być w stanie niezmienionym. By dokonać zwrotu w Mall.pl, należy w pierwszej kolejności wydrukować i wypełnić oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które można znaleźć na stronie internetowej (https://i.cdn.nrholding.net/document/43024733). Następnie produkty należy przywrócić do stanu pierwotnego. Powinny być zapakowane w analogiczny sposób, jak je otrzymaliśmy. Warto pamiętać o tym, że Mall.pl ma prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu pieniędzy ze względu na zużycie produktu.

Zwroty produktów w sklepie internetowym Mall.pl

Jak zapakować paczkę ze zwrotem do Mall.pl?

Przesyłka ze zwrotem do Mall.pl musi być zapakowana w taki sposób, by nie została uszkodzona na żadnym etapie transportu. Warto w tym celu wykorzystać oryginalne opakowanie sklepu. Paczkę ze zwrotem do Mall.pl można wysłać za pośrednictwem poczty lub kuriera. Atrakcyjne oferty tanich przewoźników znajdziesz na naszej stronie internetowej.

Adres zwrotów Mall.pl

Paczkę ze zwrotem Mall.pl należy wysłać na adres:

NETRETAIL Sp. z o.o. – Dział Reklamacji
ul. B. Krzywoustego 82-86,
51-166 Wrocław

Mieszkańcy Wrocławia mogą paczkę Mall.pl dostarczyć osobiście na powyższy adres.

Zwrot pieniędzy Mall.pl

Mall.pl zwrot pieniędzy realizuje po sprawdzeniu, czy przesłany do magazynu towar jest w nienaruszonym stanie, a także czy formularz zawiera wszystkie niezbędne dane. Najczęściej przelew na rachunek klienta jest wykonywany w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki ze zwrotem przez Mall.pl.

Jak reklamować towar Mall.pl?

W przypadku, gdy otrzymaliśmy wadliwy produkt lub w trakcie eksploatacji przestał on działać możemy go reklamować w Mall.pl. Do wyboru mamy różnego rodzaju opcje w zależności od tego, na czym nam najbardziej zależy. Mall.pl zapewnia naprawę, wymianę, obniżenie ceny lub też zwrot pieniędzy.

By reklamować towar w Mall.pl należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Specjaliści doradzą, jaką procedurę wybrać i co dokładnie należy zrobić, by zwrot przebiegał bezproblemowo.

Towar w Mall.pl możemy reklamować na kilka sposobów:

  1. Sklep umożliwia naprawę w serwisie Mall.pl lub też gwarantuje przyjazd fachowca do domu, jeśli produkt jest objęty gwarancją. W tym celu należy przygotować dokument zakupu wraz z podbitą kartą gwarancyjną. W przypadku, gdy będziemy chcieli mieć pieczątkę w karcie, należy wcześniej zwrócić się mailowo (info@mall.pl) ze stosowną prośbą. W efekcie otrzymamy naklejkę z pieczątką i podpisem, którą należy wkleić w kartę.

  2. Produkty można dostarczyć do punktu reklamacyjnego Mall.pl wraz z kartą gwarancyjną i dowodem zakupu osobiście lub wysłać na adres:

NETRETAIL Sp. z o.o. – Dział Reklamacji
ul. B. Krzywoustego 82-86,
51-166 Wrocław

Sklep informuje mailowo o sposobie załatwienia reklamacji. Można się również skontaktować z Mall.pl pod numerem telefonu 71 739 15 55 lub mailowo reklamacje@mall.pl lub info@mall.pl

Wyceń paczkę ze zwrotem Mall.pl na naszej stronie: 

znajdź najtańszego kuriera dzięki porównywarce cen przesyłek kurierskich