Zobacz najpopularniejsze porady

Zwrot towaru do Avans?

Zwrot towaru do Avans?

Sklepy sieci Avans swoją popularność zawdzięczają bogatej ofercie sprzętu AGD i RTV oraz innych akcesoriów. Na polskim rynku działają od ponad 15 lat, a w 2015 roku uruchomiony został sklep internetowy, który jest chętnie odwiedzany przez klientów ceniących szybkie i tanie zakupy. Poza atrakcyjnymi rabatami Avans oferuje klientom rozszerzoną gwarancję na produkty oraz darmową dostawę zakupów o wartości powyżej 99 zł i wiele innych stałych oraz czasowych promocji. Bez problemu można również zwrócić towar do Avans zgodnie z obowiązującymi przepisami. 

Zwrot towaru do sieci Avans

By zwrócić lub reklamować towar w sieci Avans, należy przestrzegać regulaminu sklepu. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy przy zakupach online w terminie 14 dni od doręczenia zakupów bez podawania jakichkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Wyjątkiem będą koszty określone w Ustawie z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827). Dotyczą one na przykład bezpośredniego kosztu zwrotu. 

Zwrot towaru do sieci Avans

Kiedy nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w Avans?

Klient nie będzie mógł dokonać zwrotu towarów w Avans, jeśli został on wykonany na zamówienie. Przykładem może być personalizowany komputer. Poza tym nie będzie można odstąpić od umowy przy zakupie produktów higienicznych, które są dostarczane w zamkniętych opakowaniach, które po otwarciu przestają być bezpieczne. Nie zwrócimy do sklepu Avans również gier komputerowych, oprogramowania, filmów, muzyki, jeśli usunęliśmy z nich oryginalne opakowania.

Jak dokonać zwrotu do Avans?

By zwrócić towar do Avans, należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy, który znajduje się na stronie internetowej sklepu - w wersji PDF. Trzeba go wydrukować, wypełnić i podpisać, a następnie przesłać drogą elektroniczną na adres: ezwrot@avans.pl. Innym rozwiązaniem jest uzupełnienie formularza online, który znajduje się na stronie. Po przesłania druku jedną z wymienionych dróg klient ma 14 dni na odesłanie towaru do Avans. 

Jak zapakować paczkę i na jaki adres wysłać zwrot do Avans?

Klient ma obowiązek w taki sposób zapakować przesyłkę, by nie została ona uszkodzona na żadnym etapie transportu. Paczkę można wysłać za pośrednictwem poczty lub kurierem. W tym drugim wypadku warto na naszej stronie porównać oferty wszystkich najlepszych przewoźników i wybrać najlepszą.

Paczkę ze zwrotem do Avans należy wysłać na adres:

TERG S.A.
Centrum Dystrybucji Łódź
ul. Zakładowa 90/92, (brama „C”)
92-402 Łódź

Jak reklamować towar w sklepie Avans?

Jeśli otrzymaliśmy uszkodzony produkt, możemy go reklamować w Avans. Należy wypełnić formularz online na stronie internetowej sklepu i czekać na decyzję firmy, czy rzecz zostanie naprawiona u klienta, co zdarza się w przypadku towarów wielkogabarytowych, czy też zostanie odebrana przez kuriera wysłanego bezpośrednio ze sklepu. W tej procedurze w ogóle nie musimy się martwić to, jak wysłać reklamację do sklepu Avans.

Zwrot pieniędzy od Avans

Sklep Avans na zwrot środków w przypadku odstąpienia od umowy przez klienta ma 14 dni. W przypadku, gdy w tym okresie nie otrzymamy pieniędzy, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta poprzez mail sklep@avans.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 22 122 33 00 czy faksem 22 122 33 03. Biuro działa w godzinach:

pon-pt: 08:00 – 20:00
sobota: 10:00 – 18:00
niedziela: 10:00 – 18:00

 

znajdź najtańszego kuriera dzięki porównywarce cen przesyłek kurierskich