Zobacz najpopularniejsze porady

Zwrot towarów IVET

Zwrot towarów IVET

Spółka IVET MARKET GROUP Sp. z o.o. rozpoczęła swoją działalność w 2009 roku w Bułgarii. Obecnie działa w kilku europejskich krajach, a jej ważnym elementem jest również sklep internetowy. IVET oferuje różnorodny asortyment dla pań, panów, elementy wyposażenia domu. Atrakcyjne ceny oraz ciekawe projekty i praktyczne rozwiązania sprawiają, że marka cieszy się coraz większym zaufaniem klientów. Bez problemu można również zwrócić produkty IVET.

Jak zwrócić towary IVET?

Klienci, którzy dokonali zakupów w sklepie internetowym, mogą odstąpić od umowy z IVET. Nie muszą podawać przyczyny swojej decyzji. Na złożenie oświadczenia mają 14 dni od dnia doręczenia zamówionego towaru. Stosowny formularz IVET lub jednoznaczne oświadczenie należy przesłać na adres:

IVET MARKET GROUP sp. z o.o.
al. Krakowska 165,
05-552 Łazy

lub pocztą elektroniczną na adres: reklamacje@ivet.pl 

To jest jednoznaczne z faktem, że uznaje się umowę zawartą na odległość z IVET za rozwiązaną.

Wzór oświadczenia znaleźć można na stronie internetowej IVET. Poza tym jest on wysyłany również w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie.

Jak oddać produkty IVET?

Konsument w ciągu 14 dni od przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy musi zwrócić produkty IVET. Może się również zdarzyć, że przedsiębiorca zaproponuje, że sam odbierze towary. Warto przy tym pamiętać o tym, że zachowuje się termin, gdy wyśle się paczkę ze zwrotem IVET przed jego upływem. Produkty muszą być przesłane w stanie niezmienionym.

Adres zwrotów IVET

Przesyłkę ze zwrotem IVET należy wysłać na adres:

IVET
al. Krakowska 165,
05-552 Łazy

Produkty zwracane do IVET muszą być w doskonałym stanie. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy, jeżeli korzystał z nich w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Zapakowanie przesyłki ze zwrotem

Paczkę ze zwrotem IVET należy zapakować w taki sposób, aby produkty nie zostały uszkodzone na żadnym etapie transportu. W przeciwnym razie taka przesyłka ze zniszczonymi produktami zostanie odesłana na koszt klienta. Paczkę można wysłać pocztą lub tanim kurierem.

Zwrot kosztów od IVET

Sklep IVET nie musi zwracać klientowi poniesionych kosztów, jeśli w trakcie składania zamówienia wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia, jaki był oferowany. Kupujący poniesie również koszty zwrotnego dostarczenia towaru, o ile sprzedający nie zaproponuje innego rozwiązania, zgodził się je ponieść lub nie poinformował klienta o jego prawie odstąpienia od umowy.

W terminie do 14 dni od otrzymania towaru IVET zwróci klientowi pieniądze na wskazany przez klienta rachunek bankowy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument przy zakupie. Może on wyraźnie zgodzić się on na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami. 

Reklamacja produktów w IVET

Produkty IVET objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością za niezgodność towaru z umową. W przypadku wykrycia wad towaru należy złożyć reklamację za pomocą poczty elektronicznej reklamacje@ivet.pl lub pisemnie na adres:

IVET MARKET GROUP sp. z o.o.
al. Krakowska 165,
05-552 Łazy

W opisie wady należy wskazać również jej rodzaj, datę wystąpienia, a także sprecyzować swoje roszczenia. Warto podać numer zamówienia IVET i dane adresowe, co ułatwia procedurę. 

Rozpatrywanie reklamacji przez IVET

Reklamacje IVET rozpatruje w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki z wadliwym towarem. Klient może zażądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, naprawy, wymiany na nowy lub obniżenia ceny. Konsument ma również prawo odstąpić od umowy. IVET ustosunkuje się do roszczeń klienta mailowo lub listownie.

Wymiana produktów IVET

Klient, który chce wymienić produkty na inny rozmiar lub kolor, powinien dokonać zwrotu i złożyć drugie niezależnie zamówienie.

Jak skontaktować się z IVET?

Wsparciem klienta zajmuje się Biuro Obsługi Klienta IVET, które pracuje pod numerem telefonu 22 113 45 99 oraz mailem bok@ivet.pl. Kontakt z IVET jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

 

znajdź najtańszego kuriera dzięki porównywarce cen przesyłek kurierskich