Zobacz najpopularniejsze porady

Jak zwrócić towar w Rossmannie?

Jak zwrócić towar w Rossmannie?

Drogerie Rossmann to jedna z najpopularniejszych sieciówek na rynku. Bogaty asortyment kosmetyków, produktów do pielęgnacji, środków czystości i akcesoriów dla dzieci oraz dorosłych oraz tych do domu sprawia, że w jednym miejscu można zrealizować bardzo różnorodne zakupy. Kuszą również akcje promocyjne i atrakcyjne ceny. Poza licznymi sklepami stacjonarnymi Rossmann ma również sprzedaż online. Bez problemu możemy także zwrócić produkt lub go reklamować, gdy nie spełnia on naszych oczekiwań, jest niepełnowartościowy oraz wówczas, gdy po prostu chcemy zrezygnować z zakupów.

Zwroty towarów w Rossmann

Klient, który kupił produkty w sklepie internetowym Rossmanna ma 14 dni od dnia otrzymania zamówienia na odstąpienia od umowy. To wynika z obowiązujących przepisów i wymaga drogi pisemnej. By dokonać zwrotu w Rossmannie trzeba wypełnić i odesłać formularz, który jest dołączany do zakupów. Jeśli go nie otrzymaliśmy lub zgubiliśmy, elektroniczną wersję znajdziemy na stronie internetowej sklepu. Wystarczy go wydrukować, wypełnić i podpisać oraz zapakować z towarami do zwrotu Rossmann.

Na jaki adres wysłać paczkę ze zwrotem Rossmann?

Przy pakowaniu paczki ze zwrotem Rossmann należy zwrócić szczególną uwagę na taki sposób zapakowania produktów, by nie uszkodziły się one na żadnym etapie transportu. Przesyłkę można wysłać pocztą lub tanim kurierem. Najlepsze oferty przewoźników znajdziesz na naszej stronie.

Paczkę ze zwrotem Rossmann należy odesłać na adres:

Rossmann SDP sp. z o.o.
Dopisek: „odstąpienie od umowy”
ul. św. Teresy 111,
91-222 Łódź 

Zwroty towarów Rossmann

Co można zwracać w Rossmann?

Ze względu na specyfikę produktów, jakie można kupić w sieci Rossmann, zwrotowi podlegają jedynie te, które nie były używane oraz mają oryginalne opakowania.

Reklamacja Rossmann

W przypadku gdy zakupione w Rossmannie produkty będą miały wady można je reklamować. W tym celu powinniśmy przygotować dowód zakupu, jakim może być paragon, potwierdzenie płatności online, wyciąg z konta. Reklamację Rossmann można zgłosić w każdym sklepie stacjonarnym lub drogą pocztową czy kurierem.

Produkty, które chcemy reklamować w Rossmann powinny być w taki sposób zapakowane, by się nie uszkodziły w czasie przewozu. Do kartonu należy włożyć również potwierdzenie zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny, który można pobrać ze strony internetowej. Paczkę trzeba wysłać na adres:

Serwis Reklamacyjny Rossmann SDP sp. z o.o.
ul. św. Teresy 109,
91-222 Łódź 

Zwrot pieniędzy od Rossmann

W przypadku odstąpienia od umowy z Rossmann oraz reklamacji sklep w przeciągu 14 dni odda pieniądze za zakupione produkty wskazaną przez klienta metodą. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z Serwisem Reklamacyjnym Rossmann pod numerem telefonu 42-61-39-700 lub e-mailem obsługa klienta@rossmann.com.pl.

 

znajdź najtańszego kuriera dzięki porównywarce cen przesyłek kurierskich