Zobacz najpopularniejsze porady

Zwrot towaru SELFIEROOM

Zwrot towaru SELFIEROOM

Sklep SELFIEROOM oferuje modnym klientkom kolekcje ubrań i dodatków, które doskonale wpisują się w nowoczesne stylizacje. To propozycje na co dzień i na specjalne wyjścia. To eleganckie i casualowe kreacje, które przykuwają uwagę oraz są wygodne. Panie w różnym wieku przekonuje również doskonała jakość materiałów i wykończenia. Intuicyjny interfejs oraz wsparcie pracowników sprawiają, że zakupy są czystą przyjemnością. Bez problemu można również zwrócić produkty SELFIEROOM, jeśli nie spełnią naszych oczekiwań.

Na jaki adres wysłać zwrot SELFIEROOM?

Paczkę ze zwrotem SELFIEROOM należy przesłać na adres: 

SELFIEROOM
Zakrzów 411,
32-003 Zakrzów

Odstąpienie od umowy SELFIEROOM

Konsument, który zakupił towary przez internet, ma prawo do zwrotu SELFIEROOM w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówieniem. W paczce poza produktem musi znaleźć się także faktura VAT lub paragon, który została przesłany e-mailem oraz wypełniony formularz zwrotu dostępny na stronie internetowej SELFIEROOM.

Wyłączenia ze zwrotów

Sklep SELFIEROOM zastrzega, że może nie przyjąć zwrotu lub produktów do wymiany, jeśli będą one nosiły jakiekolwiek ślady użytkowania. Ustala się, że są to uszkodzenia, które przekraczają podstawowe zapoznanie z przedmiotem takie jak na przykład poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego mocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.). Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru SELFIEROOM będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

Rozpatrywanie zwrotów SELFIEROOM

Żądanie zwrotu jest rozpatrywane przez SELFIEROOM w terminie 14 dni od odebrania przesyłki. Sklep nie przyjmuje paczek przesłanych za pobraniem lub bez uprzedniego powiadomienia sprzedającego o tym fakcie. Informacja o odstąpieniu od umowy z SELFIEROOM powinna być przesłana mailem lub deklaracja powinna być złożona telefonicznie.

Przygotowanie paczki ze zwrotem

Nadawca musi w taki sposób zapakować paczkę ze zwrotem SELFIEROOM, by nie została ona uszkodzona na żadnym etapie transportu. Można ją wysłać pocztą lub tanim kurierem. W przypadku wątpliwości warto skontaktować się z SELFIEROOM pod numerem telefonu +48 12 312 51 51 lub drogą mailową sklep@selfieroom.pl. Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.

Zwrot płatności SELFIEROOM

Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od dnia dostawy towaru. Nie musi podawać przyczyny, a do zachowania terminu wystarczy przesłanie jednoznacznego oświadczenia do SELFIEROOM.

Sklep SELFIEROOM zwraca wszystkie dokonane płatności klientowi włącznie z kosztami dostawy produktu w przypadku zwrotu całego zamówienia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy). Płatność jest realizowana tą samą metodą, którą klient wybrał przy zakupach, o ile nie zgodził się on na inne rozwiązanie, które nie generuje dodatkowych kosztów.

Reklamacje SELFIEROOM

W przypadku niezgodności towaru z umową czy też wykrycia wad można go reklamować w SELFIEROOM. Można zgłosić problem osobiście lub skontaktować się z SELFIEROOM pod adresem:

Zakrzów 411,
32-003 Zakrzów

lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@selfieroom.pl

Rozpatrywanie reklamacji

SELFIEROOM rozpatruje reklamację w terminie 14 dni. Sklep wysyła klientowi informację o sposobie załatwienia sprawy listownie lub mailowo.

 

znajdź najtańszego kuriera dzięki porównywarce cen przesyłek kurierskich