Zobacz najpopularniejsze porady

Zwroty produktów w Karko

Zwroty produktów w Karko

W ofercie Karko.pl znaleźć można przede wszystkim modne i wygodne kolekcje odzieży dedykowane paniom plus size. Kreacje na co dzień i specjalne wyjścia rewelacyjnie wpisują się w potrzeby kobiet w różnym wieku, a także w najnowsze trendy. Dzięki temu w każdej sytuacji i w każdym rozmiarze można wyglądać dobrze. Poza ubraniami, dedykowanymi dodatkami na sklepowych półkach można znaleźć również zmysłową bieliznę, która świetnie podkreśla walory. Bez problemu da się także zwrócić produkty Karko, jeśli nie spełnią one oczekiwań.

Jak zwrócić produkty w karko.pl?

Klient, który dokonał zakupów przez internet, może odstąpić od umowy z Karko w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru. Nie musi przy tym podawać przyczyny i ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Warto pamiętać, że zwracane produkty Karko nie mogą nosić śladów używania i muszą być dostarczone w niezmienionym stanie. Klient jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości przedmiotów, jeśli korzystał z nich w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Jak oddać produkty Karko?

W przesyłce ze zwrotem Karko poza produktami muszą się znaleźć również dowód zakupu (paragon lub faktura) oraz formularz, który jest oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, zawiera dane adresowe oraz numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Produkty muszą być wysłane w oryginalnym opakowaniu. Paczka ze zwrotem Karko musi być zapakowana w taki sposób, by towary nie zostały uszkodzone na żadnym etapie transportu. Przesyłkę można wysłać pocztą lub tanim kurierem.

Zwrot pieniędzy od Karko

Sklep Karko zastrzega, że w ciągu 5 dni od otrzymania zwrotu sprawdzi stan produktów i jeśli będzie on satysfakcjonujący, to w terminie do 14 zostanie przesłana informacja o rozpatrzeniu zwrotu oraz zostaną przekazane pieniądze na wskazany numer konta.

Na jaki adres wysłać zwrot Karko.pl?

Paczkę ze zwrotem karko.pl należy wysłać na adres:

KARKO ROBERT KARKOWSKI
ul. Krzeszowska 62, p. IV,
23-400 Biłgoraj 

Sklep nie przyjmuje paczek nadanych do paczkomatu lub na inny adres. Tak wysłane przesyłki zostaną zwrócone nadawcy.

Wymiana produktów Karko

Nie jest możliwa wymiana ubrań w Karko na inny rozmiar, fason czy kolor. W takim wypadku trzeba zwrócić jedną rzecz i złożyć kolejne zamówienie, które będzie spełniać wymagania.

Reklamacja towarów Karko

Przy odbieraniu przesyłki z zamówionym towarem Karko należy sprawdzić, czy nie została ona uszkodzona. Jeśli tak się stanie, trzeba odmówić przyjęcia przesyłki i skontaktować się z Karko pod numerem telefonu: 12 200 20 50. Można w obecności kuriera sporządzić także protokół rozbieżności, który będzie podstawą reklamacji.

W przypadku, gdy towar jest niezgodny z opisem lub ma wady, bez problemu można go reklamować w Karko. Do przesyłki z produktem należy dołączyć paragon i formularz zwrotu. W dedykowane miejsce należy wpisać roszczenia oraz formę rekompensaty, opisać problem, wskazać dane adresowe oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy od karko.pl.

Jak szybko Karko rozpatruje reklamację?

O decyzji Karko poinformuje mailowo lub telefonicznie w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, to klientowi zostaną zwrócone wszystkie poniesione koszty. Można liczyć na przesłanie nowego produktu lub oddanie pieniędzy.

Karko nie przyjmie paczek za pobraniem oraz tych, w których nadawca przerzuca koszt dostawy na odbiorcę. Karko wysyła pieniądze przelewem na wskazane w formularzu konto.

Jak skontaktować się z Karko?

Doradcy Karko udzielają pomocy w zakresie zwrotów i reklamacji pod numerem telefonu + 48 12 200 20 50. Można się skontaktować mailowo sklep@karko.pl

 

znajdź najtańszego kuriera dzięki porównywarce cen przesyłek kurierskich