Zobacz najpopularniejsze porady

Jak zwrócić towar do Wólczanki?

Jak zwrócić towar do Wólczanki?

Polski producent odzieży Wólczanka specjalizuje się przede wszystkim w projektowaniu męskich i damskich koszul. Wysoka jakość oraz odpowiadania na potrzeby klientów oraz wpisywanie się w obowiązujące trendy sprawiają, że to chętnie odwiedzany sklep stacjonarny. Poza tym bez problemu można zrobić zakupy w internecie. Wólczanka oferuje eleganckie koszule, które świetnie sprawdzają się w czasie spotkań biznesowych i w sytuacjach oficjalnych, oraz casualowe i codzienne propozycje. Modne wzory i staranne wykończenie są najlepszą rekomendacją dla firmy z wieloletnią tradycją. Bez problemy można również zwrócić produkty do Wólczanki zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Zwrot produktów do Wólczanki

Klient, który dokonał zakupu na odległość, zgodnie z obowiązującymi przepisami ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i do zwrotu towaru do Wólczanki bez konieczności podawania przyczyny i ponoszenia kosztów. Sklep zastrzega, że nie wolno zwracać maseczek ochronnych. Kupujący musi dokonać zwrotu do Wólczanki w terminie 100 dni od daty otrzymania przesyłki z zamówionym towarem. Zwrot jest bezpłatny wyłącznie na terenie Polski.

Odstąpienie od umowy z Wólczanką

By skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów w Wólczance, trzeba poinformować sprzedawcę o swojej decyzji pisemnie, wypełniając formularz znajdujący się na stronie internetowej (https://www.wolczanka.pl/rma).

Po otrzymaniu oświadczenia zwrotu Wólczanka weryfikuje towar pod kątem promocji, w której został zakupiony. Klient otrzymuje mailowo dalsze instrukcje, jak zwrócić produkty do Wólczanki.

Sklep internetowy Wólczanka

Koszty zwrotu do Wólczanki

Zwrot produktów do Wólczanki jest bezpłatny zarówno wtedy, gdy oddaje się je w sklepie stacjonarnym, jak i wówczas, gdy wysyła się przesyłkę, korzystając z opcji bezpłatnego kuriera.

Jak zapakować paczkę ze zwrotem do Wólczanki?

Po przesyłkę ze zwrotem do Wólczanki przyjedzie kurier w wyznaczonym dniu. Paczkę należy zapakować w taki sposób, by nie została uszkodzona na żadnym etapie transportu. Etykietę z kodem kreskowym do zwrotu paczki przywiezie ze sobą kurier. Do przesyłki ze zwrotem Wólczanki warto zapakować również dowód zakupu oraz formularz zwrotu lub jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Te dokumenty znacznie ułatwiają proces zwrotu produktu. Towar musi być zwrócony do Wólczanki terminie do 14 dni od daty przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych produktów.

Kiedy Wólczanka zwraca pieniądze?

Po otrzymaniu paczki i sprawdzeniu produktów Wólczanka informuje mailowo o zatwierdzeniu zwrotu. Oddawane rzeczy nie mogą nosić śladów użytkowania. Powinny posiadać wszystkie metki oraz oryginalne opakowanie producenta. Natychmiast zostaną również wypłacone pieniądze wraz z kosztami dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę). Wólczanka zwraca pieniądze nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

W jaki sposób Wólczanka zwraca pieniądze?

Najczęściej Wólczanka zwraca pieniądze przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został przez klienta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny kupujący określi na inny sposób zwrotu. W przypadku wątpliwości warto skontaktować się z Obsługą Sklepu Internetowego.

Jak reklamować produkty w Wólczance?

By reklamować wadliwy produkt w Wólczance, należy wypełnić formularz, który jest dostępny na stronie internetowej sklepu internetowego lub udać się do jednego z Butików Wólczanka lub Lambert (https://www.wolczanka.pl/outpost/list.html). Wydrukowany i podpisany formularz reklamacji lub oświadczenie należy dołączyć do produktów lub w przypadku braku możliwości wydrukowania należy dokument wysłać na adres e-mail: sklep.internetowy@wolczanka.pl.

Adres reklamacji Wólczanka

Przesyłkę z reklamowanym towarem Wólczanka wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub oświadczeniem o składanej reklamacji należy przesłać na adres:

VRG S.A. – REKLAMACJE
ul. Samsonowicza 20
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

lub złożyć osobiście w jednym z Butików Wólczanka lub Lambert. Paczkę z reklamacją do Wólczanki można wysłać pocztą lub tanim kurierem. Sprawdź na naszej stronie, jakie interesujące propozycje mamy od najlepszych przewoźników.

Wólczanka w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji towaru ustosunkuje się do wniosku klienta i poinformuje go o decyzji SMS-em lub drogą mailową lub pisemnie.

Wyceń paczkę do Wólczanki

znajdź najtańszego kuriera dzięki porównywarce cen przesyłek kurierskich