Polski producent odzieży Wólczanka specjalizuje się przede wszystkim w projektowaniu męskich i damskich koszul. Wysoka jakość oraz odpowiadania na potrzeby klientów oraz wpisywanie się w obowiązujące trendy sprawiają, że to chętnie odwiedzany sklep stacjonarny. Poza tym bez problemu można zrobić zakupy w internecie. Wólczanka oferuje eleganckie koszule, które świetnie sprawdzają się w czasie spotkań biznesowych i w sytuacjach oficjalnych, oraz casualowe i codzienne propozycje. Modne wzory i staranne wykończenie są najlepszą rekomendacją dla firmy z wieloletnią tradycją. Bez problemy można również zwrócić produkty do Wólczanki zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Klient, który dokonał zakupu na odległość, zgodnie z obowiązującymi przepisami ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i do zwrotu towaru do Wólczanki bez konieczności podawania przyczyny i ponoszenia kosztów. Sklep zastrzega, że nie wolno zwracać maseczek ochronnych. Kupujący musi dokonać zwrotu do Wólczanki w terminie 100 dni od daty otrzymania przesyłki z zamówionym towarem. Zwrot jest bezpłatny wyłącznie na terenie Polski.
By skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów w Wólczance, trzeba poinformować sprzedawcę o swojej decyzji pisemnie, wypełniając formularz znajdujący się na stronie internetowej (https://www.wolczanka.pl/rma).
Po otrzymaniu oświadczenia zwrotu Wólczanka weryfikuje towar pod kątem promocji, w której został zakupiony. Klient otrzymuje mailowo dalsze instrukcje, jak zwrócić produkty do Wólczanki.
Zwrot produktów do Wólczanki jest bezpłatny zarówno wtedy, gdy oddaje się je w sklepie stacjonarnym, jak i wówczas, gdy wysyła się przesyłkę, korzystając z opcji bezpłatnego kuriera.
Po przesyłkę ze zwrotem do Wólczanki przyjedzie kurier w wyznaczonym dniu. Paczkę należy zapakować w taki sposób, by nie została uszkodzona na żadnym etapie transportu. Etykietę z kodem kreskowym do zwrotu paczki przywiezie ze sobą kurier. Do przesyłki ze zwrotem Wólczanki warto zapakować również dowód zakupu oraz formularz zwrotu lub jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Te dokumenty znacznie ułatwiają proces zwrotu produktu. Towar musi być zwrócony do Wólczanki terminie do 14 dni od daty przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych produktów.
Po otrzymaniu paczki i sprawdzeniu produktów Wólczanka informuje mailowo o zatwierdzeniu zwrotu. Oddawane rzeczy nie mogą nosić śladów użytkowania. Powinny posiadać wszystkie metki oraz oryginalne opakowanie producenta. Natychmiast zostaną również wypłacone pieniądze wraz z kosztami dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę). Wólczanka zwraca pieniądze nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
Najczęściej Wólczanka zwraca pieniądze przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został przez klienta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny kupujący określi na inny sposób zwrotu. W przypadku wątpliwości warto skontaktować się z Obsługą Sklepu Internetowego.
By reklamować wadliwy produkt w Wólczance, należy wypełnić formularz, który jest dostępny na stronie internetowej sklepu internetowego lub udać się do jednego z Butików Wólczanka lub Lambert (https://www.wolczanka.pl/outpost/list.html). Wydrukowany i podpisany formularz reklamacji lub oświadczenie należy dołączyć do produktów lub w przypadku braku możliwości wydrukowania należy dokument wysłać na adres e-mail: [email protected].
Przesyłkę z reklamowanym towarem Wólczanka wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub oświadczeniem o składanej reklamacji należy przesłać na adres:
VRG S.A. – REKLAMACJE
ul. Samsonowicza 20
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
lub złożyć osobiście w jednym z Butików Wólczanka lub Lambert. Paczkę z reklamacją do Wólczanki można wysłać pocztą lub tanim kurierem. Sprawdź na naszej stronie, jakie interesujące propozycje mamy od najlepszych przewoźników.
Wólczanka w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji towaru ustosunkuje się do wniosku klienta i poinformuje go o decyzji SMS-em lub drogą mailową lub pisemnie.
Wyceń paczkę do Wólczanki