Sklep internetowy DeeZee.pl w asortymencie ma przede wszystkim obuwie damskie. Poza tym w ofercie znaleźć można również galanterię oraz różnego rodzaju akcesoria. To produkty doskonale wpisujące się w różne stylizacje. Są modne, wygodne i dostosowane do pór roku. Dlatego właśnie panie chętnie sięgają po propozycje polskiej marki, które od 2018 roku dostępne są również w sieci CCC. Atrakcyjne ceny, ciekawe wzornictwo praz możliwość zwrotu towarów w DeeZee.pl są dodatkowymi argumentami.
Buty DeeZee dostępne są w sklepach stacjonarnych i internetowym. W ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki klient może odstąpić od umowy z DeeZee bez konieczności podawania przyczyny. Należy zapakować produkty oraz wypełnić formularz.
Zwrot do DeeZee musi mieć formę pisemną. Należy wypełnić formularz, który znajduje się na stronie internetowej (https://deezee.pl/files/formularz_zwrotu_deezee_sp._zoo.pdf). Dokument został również przesłany przez sklep mailem, który potwierdzał wysyłkę zamówienia. Należy go wydrukować, wypełnić i włożyć do kartonu ze zwracanym do DeeZee obuwiem.
Przesyłkę ze zwrotem do DeeZee można wysłać za pośrednictwem poczty lub tanim kurierem. Atrakcyjne propozycje znajdziesz na naszej stronie. Wystarczy wypełnić formularz, by otrzymać wycenę najlepszych przewoźników.
Paczką ze zwrotem do DeeZee trzeba zapakować ją w taki sposób, by nie narazić towarów na uszkodzenia na żadnym etapie transportu. Na wysyłkę zwrotu DeeZee daje 14 dni.
Paczkę ze zwrotem DeeZee należy nadać na adres:
DeeZee.pl
Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Krakowska 87
32-050 Skawina
Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem oraz do paczkomatów. Koszty wysyłki zwrotu do DeeZee ponosi kupujący.
Zwrot pieniędzy od DeeZee jest realizowany w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy przelewem bankowym na konto, z którego dokonano płatności za zamówienie. Jeśli zależy nam na przelewie na inny rachunek, należy wskazać go w formularzu. Poza tym DeeZee informuje klientów pocztą elektroniczną o wysłaniu środków.
By wymienić produkty w DeeZee, należy zwrócić rzeczy, a następnie złożyć nowe zamówienie.
Towary z różnego rodzaju wadami można reklamować w DeeZee, wypełniając formularz reklamacyjny ze strony internetowej. Stosowny dokument jest również dołączony do wiadomości e-mail wraz z potwierdzeniem wysyłki zamówienia. Druk należy zapakować wraz z towarem i przesłać do DeeZee kurierem lub pocztą.
W przypadku wątpliwości warto skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta DeeZee pod numerem 534 644 447 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00) lub mailowo na adres [email protected].
Paczkę z reklamacją DeeZee należy wysłać na adres:
DeeZee.pl
Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Krakowska 87
32-050 Skawina
DeeZee zwróci środki po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji w terminie 14 dni od daty zgłoszenia na wskazane konto bankowe.
Wyceń paczkę do DeeZee