Zobacz najpopularniejsze porady

Jak zwrócić towar do Limango?

Jak zwrócić towar do Limango?

Klub zakupowy Limango jest częścią niemieckiej Grupy Otto. Działa w Polsce od lat i z roku na rok zdobywa coraz więcej klientów. W ofercie znaleźć można artykuły wyposażenia domu oraz ubrania i dodatki znanych marek. To produkty wysokiej jakości, które mają bardzo atrakcyjne ceny. I to swoistego rodzaju polowanie na okazje sprawia, że zakupy w Limango cieszą się dużym powodzenie. Sklep online oferuje bardzo szeroki asortyment, który ma zdecydowanie niższe ceny niż konkurencja, ale propozycje pojawiają się na krótki czas. Co za tym idzie, decyzje zakupowe trzeba podejmować szybko, ponieważ może skończyć się promocja lub też towar może zostać wyprzedany. Bez problemu oczywiście można również zwrócić produkty do Limango.

Zwroty Limango

By móc korzystać z oferty Limango, trzeba być zarejestrowanym członkiem klubu. To również ułatwia zwroty i reklamacje Limango, o ile produkty nie są używane i są oddawane w stanie niezmienionym. Na odstąpienie od umowy Limango mamy 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Sklep zwroty rozpatruje w większości przypadków na korzyść klientów.

Adres zwrotów Limango

Zwrot Limango można zrealizować w ciągu miesiąca od otrzymania przesyłki. Nie trzeba oczywiście podawać przyczyny takiej decyzji, ale bielizna czy stroje kąpielowe nie mogą nosić śladów używania. Stan innych produktów nie może być zmieniony.

Paczkę ze zwrotem Limango należy wysłać na adres:

Limango Polska Sp. z o.o.
c/o Rhenus Logistics S.A. 
Łozienica
ul. Prosta 16,
72-100 Goleniów 

Zwroty towarów w Limango

Dokumenty zwrotu Limango

Zwrotu do Limango można dokonać w terminie do 30 dni za pewnymi wyjątkami. Od umowy sprzedaży nie mogą odstąpić osoby, które kupiły produkty w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu traci właściwości higieniczne. Poza tym nie można zwrócić rzeczy, które są połączone z innymi oraz zapieczętowanych nagrań dźwiękowych, wizualnych oraz oprogramowania komputerowego, jeśli otworzyło się opakowanie po dostarczeniu.

Wydłużenie okresu zwrotów

Przy niektórych akcjach promocyjnych Limango wydłuża okres zwroty towarów. Najszybciej i najprościej wszystkie formalności załatwić, logując się na swoje konto w klubie. Wystarczy online zgłosić zwrot na stronie www.limango.pl. Dzięki temu odstąpienie od umowy zostanie szybciej rozpatrzone, a tym samym w jak najkrótszym możliwym czasie otrzymamy zwrot pieniędzy.

Jak zwrócić towar Limango?

Dzięki przejrzystej procedurze szybko zwrócisz towar do Limango:

1. wypełnij dokument zwrotu online;

2. zaloguj się na konto na www.limango.pl;

3. w zakładce Moje Konto/Moje zamówienia znajdź konkretne zamówienie i kliknij: „Szczegóły”;

4. znajdź opcję „Chcę dokonać zwrotu”;

5. zaznacz produkty lub produkt, które chcesz oddać, i określ powód zwrotu;

6. poczekaj, aż system wygeneruje formularz zwrotu Limango oraz etykietę do wydrukowania;

7. Naklej etykietę na paczkę i wyślij kurierem lub pocztą.

Wysyłka zwrotów Limango

Paczka ze zwrotem Limango musi być odpowiednio zabezpieczona, by nie została uszkodzona na żadnym etapie transportu. Najlepiej wysłać ją kurierem, korzystając z formularza zamówienia na naszej stronie internetowej

Zwrot pieniędzy Limango

Ci klienci, którzy nie mają możliwości wydrukowania formularza, powinni dołączyć do przesyłki ze zwrotem Limango kartkę z informacją. Muszą się na niej znaleźć takie dane jak numer klienta, numer zamówienia, nazwa i numer odesłanego produktu. Zwrot pieniędzy Limango realizuje po otrzymaniu paczki oraz po jej kontroli. Do tego czasu przechowuj dowód nadania.

Jak złożyć reklamację Limango?

Gdy towar jest niezgodny z zamówieniem lub jest uszkodzony czy wadliwy można go reklamować w Limango. Najlepiej zrobić to online na swoim koncie klienta Limango. W zakładce „Moje konto - Zwroty i Reklamacje” znajduje się opcja: „Zgłoś reklamację”. Sama wysyłka jest analogiczna do realizacji zwrotu. Bez problemu można się również skontaktować z Limango pod adresem [email protected]. Specjaliści pomogą rozwiązać różnego rodzaju problemy.

Jak złożyć reklamację Limango?

W przypadku reklamacji Limango należy również dołączyć zdjęcia, które pokazują wadę produktu oraz jej opis. W formularzu muszą się również znaleźć takie dane jak imię i nazwisko klienta, numer zamówienia, adres e-mail identyczny z podanym przy rejestracji w serwisie limango.pl.

Na rozpatrzenie reklamacji Limango ma 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia. Klient zostanie o decyzji poinformowany drogą elektroniczną. Jeśli reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, pieniądze zostaną zwrócone w sposób analogiczny do wybranego sposobu płatności przy zakupach. Ten przelew zostanie zrealizowany oczywiście po otrzymaniu towaru.

W jaki sposób Limango zwraca pieniądze?

Zwrot lub reklamacja Limango są realizowane po zarejestrowaniu towaru w centrum logistycznym. Pieniądze przekazywane są na wskazane konto klienta, ale zdarza się, że kwota jest pomniejszona z powodu korzystania z produktu lub zwrócenia go w części lub w gorszym stanie. To rekompensuje utraconą wartość towaru.

 

znajdź najtańszego kuriera dzięki porównywarce cen przesyłek kurierskich