Zobacz najpopularniejsze porady

Jak zwrócić towary do Top Secret?

Jak zwrócić towary do Top Secret?

Polska marka Top Secret na rynku działa od 20 lat i stale doskonale wpisuje się w obowiązujące trendy. Kolekcje dla kobiet, mężczyzn świetnie podkreślają casualowe miejskie stylizacje, jak i w te bardziej formalne. Poza tym w ofercie firmy znaleźć można dodatki i akcesoria, które ekponują atrakcyjny outfit. Dwie podstawowe linie City i Casual oraz kolekcja męska sprawdzają się na co dzień, a serie fashion collection dedykowane są wymagającym klientom. Poza atrakcyjnym wzornictwem i doskonałą jakością materiałów klienci doceniają fakt, że ubrania powstają z myślą o polskim kliencie. Kuszą również atrakcyjne ceny, a produkty można zwrócić do Top Secret zgodnie z obowiązującym regulaminem.

Zwrot Top Secret

Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić z Top Secret w terminie 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki, jeśli zakupił rzeczy przecenione. W przypadku towarów nieobjętych promocją lub przeceną termin zwrotu Top Secret wynosi 30 dni. Klient nie ma obowiązku podania przyczyny swojej decyzji.

Dokumenty zwrotu Top Secret

Zwrot towaru Top Secret musi mieć formę pisemną i polega na poinformowaniu sprzedawcy o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie należy wysłać pocztą lub faksem lub wypełnić formularz odstąpienia od umowy Top Secret i wysłać mailem na adres: bok@topsecret.pl. Klienci, którzy posiadają konto w sklepie mogą również skorzystać z dokumentu dostępnego w panelu klienta po zalogowaniu się na koncie w systemie sklepu internetowego. Można także pobrać formularz ze strony internetowej Top Secret. Warto pamiętać, że sklep nie wymaga przesłania konkretnego formularza. Wystarczające będzie jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy z Top Secret. 

Sklep internetowy TopSecret

Zwrot w punkcie odbioru Top Secret

Top Secret zwroty przyjmuje również w licznych sklepach stacjonarnych, które znajdują się na terenie całej Polski. By oddać produkt, wystarczy mieć przy sobie dowód zakupu – to jest paragon, fakturę lub na przykład potwierdzenie płatności kartą czy wyciąg z konta. Produkty, które chcemy zwrócić Top Secret należy dostarczyć do sklepu w terminie do 14 dni od dnia, w którym poinformowaliśmy sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Konieczne będzie podanie numeru zamówienia.

Ile kosztuje zwrot Top Secret?

Top Secret niezwłocznie potwierdza otrzymanie oświadczenia lub formularza zwrotu. Najczęściej informację otrzymamy pocztą elektroniczną. Należy następnie przygotować paczkę i wysłać ją do Top Secret lub dostarczyć do sklepu stacjonarnego w ciągu 14 dni. Top Secret zwraca klientowi wszystkie otrzymane płatności, także te wynikające z dostarczenia produktów poza kosztami dodatkowymi. Te mogą wynikać na przykład z wybrania innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę.

Adres zwrotów Top Secret

Przesyłkę ze zwrotem Top Secret można przesłać za pośrednictwem poczty lub kurierem. Warto w poszukiwaniu atrakcyjnej oferty sprawdzić propozycje na naszej stronie.

Paczkę Top Secret należy wysłać na adres:

Top Secret sp. z o.o.
ul. Żniwna 10/14,
94-250 Łódź
z dopiskiem „ZWROT” na kopercie

W przesyłce ze zwrotem Top Secret muszą się znaleźć się towary, które chcemy oddać oraz dowód zakupu. Klient ma na to 14 dni od dnia poinformowania o odstąpieniu od umowy. O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego na przesyłce zwrotnej.

Jak zapakować paczkę ze zwrotem Top Secret?

Klient powinien w taki sposób przygotować przesyłkę ze zwrotem Top Secret, by nie została ona uszkodzona na żadnym etapie transportu. Przewoźnik natomiast dokłada starań, by paczka szybko dotarła do odbiorcy.

Zwrot pieniędzy Top Secret

Klient ponosi koszty zmniejszenia wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób, czyli taki, który wykracza poza sprawdzenie charakteru, cech i funkcjonowania towaru w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym. Kupujący nie może używać rzeczy w sposób nieograniczony.

Top Secret zwraca pieniądze w najkrótszym możliwym czasie. Najczęściej jest to okres 14 dni. Płatność jest realizowana tą samą drogą, którą klient zapłacił za zakupy. Jeśli została wybrana płatności przy odbiorze, zwrot Top Secret zostanie przekazany na konto wskazane przez klienta w formularzu odstąpienia od umowy. W przypadku gdy klient otrzymał fakturę VAT, sprzedawca przygotowuje korektę dokumentu i wysyła na adres poczty elektronicznej kupującego wraz z automatyczną prośbą o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Jak reklamować towar w Top Secret?

Klient ma prawo reklamować produkty Top Secret, w których zauważył wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy kupującemu.

Adres reklamacji Top Secret

Klient przesyłkę z reklamacją Top Secret musi odesłać na adres sprzedawcy:

Top Secret sp. z o.o.
ul. Żniwna 10/14,
94-250 Łódź
z dopiskiem „REKLAMACJA” na kopercie

lub dostarczyć do punktu odbioru Top Secret niezależnie od tego, w jaki sposób zamawiał i płacił za zakupy. W paczce z reklamacją musi znaleźć się również dowód zakupu - paragon fiskalny, fakturę VAT lub inny dowód zawarcia transakcji (np. potwierdzenia płatności kartą czy wyciągu z konta). Natomiast formularz reklamacyjny Top Secret należy odesłać pocztą elektroniczną na adres bok@topsecret.pl. Dokument jest dostępny również na koncie klienta w systemie sklepu internetowego.

Rozpatrzenie reklamacji Top Secret

Top Secret reklamację rozpatruje w ciągu 14 dni, licząc od dnia złożenia oświadczenia wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. Rozstrzygnięcie jest wysyłane do klienta pocztą elektroniczną. W przypadku braku zasadności towar zostanie odesłany do klienta wraz ze stosowną opinią. Jeśli reklamacja jest zasadna, klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. Sklep może również wymienić towar na wolny od wad albo wadę usunąć.

Wyceń paczkę ze zwrotem na naszej stronie

znajdź najtańszego kuriera dzięki porównywarce cen przesyłek kurierskich