Zobacz najpopularniejsze porady

Jak zwrócić zakupy w 5.10.15.?

Jak zwrócić zakupy w 5.10.15.?

Popularna sieć sklepów 5.10.15. oferuje przede wszystkim odzież oraz akcesoria dla dzieci w różnym wieku. To propozycje dedykowane na co dzień, ubrania sportowe oraz te na specjalne okazje. Kolekcje świetnie wpisują się w gust najmłodszych oraz cieszą się zaufaniem rodziców. To nowoczesne i wygodne ubrania utrzymane w stylu casualowym oraz te bardziej formalne. Wyróżniają się świetnym designem, doskonałą jakością materiałów i wykończenia. 5.10.15. ma szereg punktów stacjonarnych przede wszystkim w dużych centrach handlowych. Poza tym zakupy można zrobić również w funkcjonalnym sklepie internetowym marki. Bez problemu dokonuje się również zwrotów towarów w 5.10.15., jeśli nie spełnią one oczekiwań.

Reklamacje produktów w 5.10.15.

Klient ma prawo reklamować towar w 5.10.15., jeśli są wadliwe na podstawie gwarancji lub rękojmi. W tym celu należy wypełnić załączony do zamówienia druk reklamacyjny. Klient może w nim złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy z 5.10.15. Sklep natomiast ma kilka możliwości. Albo usunie wadę, lub wymieni produkt na wolny od wad. Poza tym może również obniżyć cenę w proporcji do ceny wynikającej z umowy. 5.10.15. podkreśla jednakże, że klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada produktu jest nieistotna. Dokłada również starań, aby zgłoszenie reklamacyjne, a tym samym określone działania, zostały przeprowadzone w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta. Z zasady 5.10.15. reklamację uznaje w dostosowany do potrzeb konsumenta sposób, szczególnie gdy doprowadzenie produktu do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów.

Na jaki adres wysłać reklamację 5.10.15.?

Paczkę z reklamacją 5.10.15. trzeba wysłać na adres:

SPEDIMEX – Dział Zwrotów 5.10.15.
Budynek nr 2,
Sosnowiec 1B,
95-010 Stryków

Warto pamiętać o tym, że gdy zakupiliśmy towar partnera 5.10.15., należy go wysłać na adres wskazany na formularzu (dokumencie) załączonym do przesyłki z zamówieniem.

Rozpatrzenie reklamacji 5.10.15.

Reklamację 5.10.15. rozpatruje w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia.

Przygotowanie paczki z reklamacją 5.10.15.

Przesyłkę z reklamacją do 5.10.15. należy przygotować w taki sposób, by towary nie zostały uszkodzone na żadnym etapie transportu. Klient ma prawo również zgłosić roszczenia dotyczące wad towaru listownie na adres:

KOMEX S.A.
ul. Bysławska 82,
04 – 993 Warszawa

lub za pomocą wiadomości e-mail: obsluga@51015kids.eu czy też pod numerem telefonu 22 123 02 81. Aby przyspieszyć i usprawnić całą procedurę reklamacyjną 5.10.15., warto do przesyłki załączyć dowód zakupu produktu taki jak na przykład paragon lub faktura. Poza tym w zgłoszeniu trzeba podać przyczynę reklamacji oraz przestawić swoje oczekiwania oraz koniecznie napisać dane kontaktowe.

Zwrot towarów w 5.10.15.

Każdy klient, który zakupił produkty w sklepie internetowym 5.10.15., ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży produktu przez okres 14 dni. Nie musi przy tym podawać powodów swojej decyzji, a także nie ponosi kosztów innych niż przewidziane przepisami prawa. Zwrot towarów w 5.10.15. jest dokonywany na podstawie oświadczenia. Formularz można pobrać ze strony internetowej sklepu. Jest on również dołączany do każdej przesyłki z zakupami. Poza tym 5.10.15. przyjmie także inne jednoznaczne oświadczenie klienta o odstąpieniu od umowy.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy z 5.10.15.

Wypełniony formularz lub oświadczenie o odstąpieniu od umowy 5.10.15. można przesłać pocztą elektroniczną na obsługa@51015kids.eu lub tradycyjnym listem na adres:

KOMEX S.A.
ul. Bysławska 82,
04-993 Warszawa

Należy to zrobić w wymaganym przez 5.10.15. terminie. W przypadku zwrotu produktów partnera należy wszelkie formalności realizować na wskazane w formularzach dane kontaktowe. Znaleźć je można w drukach dołączonych do przesyłki zawierającej produkty partnera.

Zwrot produktów w 5.10.15.

W 5.10.15. zwroty mogą być dokonywane w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. W przeciągu dwóch tygodni od otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy sklep oddaje klientowi wszystkie dokonane płatności wraz z kosztami dostarczenia produktów do 5.10.15. Zwrot środków jest realizowany w ten sam sposób, jaki klient wykorzystał przy robieniu zakupów, chyba że wyraźnie zgodził się on na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Akcje specjalnie w 5.10.15.

W przypadku wybranych ofert specjalnych 5.10.15. proponuje klientom odbiór zwracanych produktów. Warto również pamiętać, że sklep ma prawo wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do momentu otrzymania produktów z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu odesłania towarów.

Adres zwrotów 5.10.15.

Przesyłkę ze zwrotem 5.10.15. trzeba wysłać na adres:

MAGAZYN SPEDIMEX, Dział Zwrotów 5.10.15.
Budynek nr 2,
Sosnowiec 1B,
95-010 Stryków

W paczce musi się znaleźć także dowód zakupu, jakim jest paragon lub faktura. Przesyłkę należy przygotować w taki sposób, by towary nie zostały uszkodzone. Najlepiej nadać ją pocztą lub kurierem.

Koszty zwrotów w 5.10.15.

Kupujący ponosi jedynie koszty bezpośrednie zwrotów produktów w 5.10.15., chyba że sklep w ramach jednej z ofert promocyjnych zaproponuje inne rozwiązanie. Poza tym trzeba pamiętać o tym, że klient odpowiada za zmniejszenie wartości zwracanych produktów, które jest wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. W 5.10.15. można również zwrócić towar w sklepach stacjonarnych marki. Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce „Zwroty” w panelu klienta na stronie internetowej

 

znajdź najtańszego kuriera dzięki porównywarce cen przesyłek kurierskich