Opinie GLS (General Logistics Systems) zawdzięcza przede wszystkim terminowym doręczeniom oraz niskim cenom. To firma chętnie wybierana przez klientów indywidualnych i biznesowych szczególnie z sektora e-commerce. GLS oceny pozytywne ma zarówno w Polsce, jak i na świecie i codziennie profesjonalni kurierzy doręczają różnego rodzaju przesyłki do klientów w każdym zakątku globu. Przede wszystkim na uwagę zaskakuje krótki czas realizacji zleceń. Charakterystyczny logotyp jest również synonimem doskonałej jakości usług.
Przede wszystkim w opiniach o GLS pojawiają się takie wartości jak niezawodność, bezpieczeństwo, elastyczność. Firma stawia również na zrównoważony rozwój i dba wysoką kulturę osobistą kurierów. To szczególnie istotne, bo to właśnie po kontakcie z doręczycielem klienci wyrabiają sobie o GLS opinie. Wdrożone systemy zarządzania oraz inwestycje w technologię sprawiają, że marka stale się rozwija. Obecnie jest jedną z trzech największych firm w Polsce, która zajmuje się doręczaniem kopert z dokumentami, paczek i palet. Klienci wystawiają pozytywne oceny GLS, przede wszystkim doceniając terminowe doręczenia.
Na stronie portalkosumenta.pl znaleźć można opinie o GLS ze średnią ocenę 3,90. Klienci przede wszystkim docenili stosunek jakości do ceny.
Źródło portalkosumenta.pl
Na ceneo.pl 96% klientów pozytywnie oceniło GLS. To daje notę 4,8 na postawie prawie 450 tysięcy opinii.
Źródło ceneo.pl
Praca w GLS opiniami również cieszy się pozytywnymi opiniami. Pracownicy różnych sektorów doceniają możliwości rozwoju zawodowego, liczne szkolenia oraz atrakcyjne zarobki. W serwisie gowork.pl 140 osób zostawiło opinie o GLS z odziałem w Warszawie.