W.Kruk to jedna z najbardziej rozpoznawalnych firm w branży jubilerskiej. Od lat wyznacza standardy i stanowi wzór zarówno w materii samego designu, jak i jakości wykonania. Dlatego właśnie produkty są chętnie wybierane przez kobiety i mężczyzn. Kolekcje W.Kruk towarzyszą kolejnym pokoleniom od 1840 roku. Chętnie wybierane są na prezent i śluby oraz zaręczyny. Poza złotą i srebrną biżuterią zdobioną szlachetnymi kamieniami w ofercie marki znaleźć można również zegarki znanych światowych producentów. W.Kruk to sieć sklepów mieszczących się zazwyczaj w dużych centrach handlowych. Poza tym można również zakupy zrobić w internecie. Jeśli produkty nie spełnią naszych oczekiwań, bez problemu zwrócimy je do W.Kruk.
Produkty zakupione w sklepie internetowym W.Kruk można zwrócić kurierem w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki z zamówieniem. Aby odstąpić od umowy, nie trzeba uzasadniać swojej decyzji. Nie ponosi się również żadnych kosztów.
By odstąpić od umowy z W.Kruk, trzeba zachować formę pisemną. Jednoznaczne oświadczenie należy złożyć w terminie do 30 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym towarem. Formularz jest dostępny na stronie internetowej W.Kruk. Należy wpisać dane kontaktowe, numer zamówienia oraz trzeba wskazać, które produkty chce się zwrócić. Klienci, którzy nie chcą skorzystać z formularza online, mogą sporządzić jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy z W.Kruk i je przesłać do sklepu.
Paczkę ze zwracanym produktem W.Kruk trzeba wysłać w terminie do 14 dni od daty przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Nadawca jest odpowiedzialny za przygotowanie przesyłki ze zwrotem W.Kruk w taki sposób, by nie została ona uszkodzona na żadnym etapie transportu. Najlepiej wysłać ją kurierem. Sklep zaleca, by towar nadać w oryginalnych opakowaniach i w obecności kuriera je zapakować w bezpieczny sposób. W paczce ze zwrotem W.Kruk powinien się również znaleźć wypełniony formularz zwrotu. Kurier wewnątrz umieści etykietę zwrotną. Klient nie ponosi żadnych opłat związanych ze zwrotem towarów W.Kruk.
Paczkę ze zwrotem W.Kruk trzeba wysłać
Sklep Internetowy W.KRUK
W.KRUK SA, Podium Park
Al. Jana Pawła II 43a,
31-864 Kraków
z dopiskiem: “ZWROT”
Produkty, które zwraca się W.Kruk, nie mogą nosić śladów użytkowania. Muszą mieć oryginalne opakowania oraz wszystkie metki. Trzeba je zabezpieczyć, by nie zostały uszkodzone lub zniszczone w transporcie.
Koszty produktów oraz dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę) zostaną zwrócone przez W.Kruk w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Sklep wykorzystuje tę samą metodę płatności, którą klient wybrał przy robieniu zakupów, chyba że w sposób wyraźny zgodzi się on na inny sposób zwrotu. W.Kruk może wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania towarów lub dostarczenia dowodu odesłania przesyłki.
Reklamację towarów w W.Kruk składa się w przypadku wad produktów. Trzeba wypełnić formularz reklamacji lub zgłosić reklamację osobiście w jednym ze sklepów stacjonarnych W.KRUK. Poza tym wypełniony i podpisany formularz lub oświadczenie można też przesłać na adres e-mail: [email protected].
Paczkę z reklamowanym produktem oraz formularz trzeba przesłać na adres:
Reklamacje W.KRUK
W.KRUK SA, Podium Park
Al. Jana Pawła II 43a,
31-864 Kraków
z dopiskiem: “REKLAMACJA” lub złożyć osobiście w jednym ze sklepów W.KRUK.
W.Kruk reklamację rozpatruje w terminie do 14 dni od dnia przesłania lub dostarczenia formularza i towarów. Klientów informuje o swojej decyzji drogą mailową lub telefoniczną.
Z W.Kruk skontaktować się można, wykorzystując formularz kontaktowy online. Infolinia działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 pod numerem telefonu 12 345 1840. Konsultanci odpowiadają również na maile przesłane na [email protected].