Zobacz najpopularniejsze porady

Zwrot produktów Wittchen

Zwrot produktów Wittchen

Marka Wittchen to jedna z najbardziej rozpoznawalnych na rynku galanterii skórzanej firm. Od lat wyznacza trendy oraz rewelacyjnie wpisuje się w casualowe i oficjalna stylizacje, stając się synonimem prestiżu. O ofercie Wittchen znaleźć można portfele, paski, torebki aktówki oraz odzież i wiele innych produktów dla pań i panów wysokiej jakości. To nie tylko modne propozycje. Często dbają również o bezpieczeństwo naszych pieniędzy oraz sprzętu elektronicznego. Sklepy stacjonarne znajdują się w całym kraju przede wszystkim w dużych centrach handlowych. Zakupy można zrobić również w sklepie internetowym. Bez problemu również dokonuje się również zwrotów w Wittchen. Produkty można również reklamować lub wymienić.

Jak zwrócić towary Wittchen?

Klienci, którzy dokonali zakupów w sklepie internetowym Wittchen, mają prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość. Konsument nie ma obowiązku podawać przy tym przyczyny swojej decyzji, a także nie ponosi dodatkowych kosztów, o ile wybrał oferowany sposób dostawy przesyłki. Zwrot towarów Wittchen musi być zrealizowany w terminie 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Wystarczy w tym czasie wysłać oświadczenie.

Formularz zwrotu Wittchen

Oświadczenie odstąpienia od umowy Wittchen może polegać na wypełnieniu interaktywnego formularza, który znajduje się na stronie internetowej sklepu. Jest to najlepszy sposób na zgłoszenie zwrotu. Trzeba koniecznie zwrócić uwagę na podanie prawidłowego numeru zamówienia Wittchen. Formularz zwrotu można również wydrukować i wypełnić, a następnie wysłać do sklepu.

Na jaki adres wysłać zwroty Wittchen?

Paczkę ze zwrotem Wittchen trzeba dostarczyć do punktu stacjonarnego lub wysłać na adres:

Centrum Logistyczne Wittchen - Dział Zwrotów Palmiry 
ul. Gdańska 60,
05-152 Czosnów

Przesyłkę ze zwrotem Wittchen należy wysłać jak najszybciej, a nie później niż 14 dni od dnia, w którym klient odstąpił od umowy. Towar można dostarczyć do sklepu stacjonarnego lub też nadać za pośrednictwem poczty lub tanim kurierem.

Jak zapakować paczkę ze zwrotem Wittchen?

Należy szczególną uwagę zwrócić na poprawne zapakowanie przesyłki ze zwrotem Wittchen. Trzeba to zrobić w taki sposób, by nie została uszkodzona ona na każdym etapie transportu. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będącego przedmiotem umowy, a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

W jakim czasie Wittchen zwraca pieniądze?

Sklep Wittchen przykłada szczególną uwagę do terminowego zwrotu środków klientom. Najczęściej dzieje się to w terminie do 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez kupującego. Wittchen zwraca wszystkie płatności oraz koszty dostarczenia rzeczy, o ile konsument nie wybrał innego sposobu dostawy niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedającego. Wynika to z art. 33 Prawa konsumenckiego. Wittchen zwraca koszty przy użyciu tego samego sposobu, który był użyty przez klienta przy robieniu zakupów, chyba że wyraźnie zgodził się on na inną metodę. Poza tym sklep może się wstrzymać ze zwrotem środków do momentu otrzymania towaru od klienta lub dostarczenia dowodu jego nadania.

Reklamacja Wittchen

W przypadku wad produktów Wittchen można je reklamować z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia). Klient składa oświadczenie, czy żąda obniżenia, ceny czy też chce odstąpić od umowy. Może również chcieć wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo oczekiwać, że producent wadę usunie. Kupujący natomiast nie może odstąpić od umowy z Wittchen, jeżeli wada jest nieistotna.

Formularz reklamacji Wittchen

Kupujący na koszt sprzedającego musi dostarczyć rzecz wadliwą do sklepu. Zgłoszenie reklamacji Wittchen odbywa się za pomocą formularza online, który trzeba wypełnić na stronie internetowej. W terminie 14 dni sklep rozpatruje roszczenia klienta. Jeśli tego nie zrobi, traktuje się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie klienta. Reklamację w Wittchen można złożyć przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy. Roszczenia usunięcia wady lub wymiany rzeczy na wolną od wad rozpatrywane są przed upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy.

Wittchen kontakt

Sklep pomaga klientom w załatwieniu wszelkich formalności. Warto skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Wittchen. Infolinia działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00 pod numer 22 266 88 00. Można również napisać na mail [email protected]

 

znajdź najtańszego kuriera dzięki porównywarce cen przesyłek kurierskich